کد خبر: ۴۸۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: پورشه 911 GTS RS هیچ گاه یک رونمایی درست و حسابی نداشت این خودرو در مسابقات موتور اسپرت فورزا رونمایی شد و سپس همه نمونه های تولیدیش به فروش رفتند.

اطلاعات جدید از پورشه 911 GTS RS

گروه بین الملل: پورشه 911 GTS RS هیچ گاه یک رونمایی درست و حسابی نداشت این خودرو در مسابقات موتور اسپرت  فورزا رونمایی شد و سپس همه نمونه های تولیدیش به فروش رفتند.

به گزارش خبرخودرو، اگر ازمشتریان پولدار و خواهان 911 GTS RS هستید بایستی بدانید که شانس خرید آن را نخواهید داشت چرا که تیراژ این محصول هزار دستگاه بوده و همه آن ها نیز به فروش رسیده اند. این ابر خودروی 700 اسب بخاری که قیمتی 260 هزار بورویی دارد چند روز پیش باز هم در لس آنجلس معرفی شده بود و در همان موقع همان تعداد اندک باقی مانده اش نیز به فروش رفتند.

احتمالا تحویل این محصول از پاییز امسال آغاز خواهدشد و اطلاعات و جزئیات دقیق ترش نیز همان موقع منتشر خواهد گردید. خودروی جدید 911 GTS RS دارای یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلو مشابه Turbo S به توان 700 اسب بخار است که می تواند ظرف مدت 2.9 ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر بر ساعت رساند. به علاوه بیشینه سرعت این خودروی 1500 کیلوگرمی 341 کیلوگرم بر ساعت اعلام شده است.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"