کد خبر: ۴۸۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: به گفته اندی والاس، راننده آزمایش کننده محصولات بوگاتی، با تایرهای فعلی که روی چیرون نصب شده است بیشینه سرعت آن فقط در حد 280 مایل بر ساعت خواهد بود و لذا برای عبور از سرعت 300 مایل بر ساعت بایستی نسل جدیدی از تایرها بر روی آن نصب گردد.

بیشینه واقعی چیرون چقدر است؟

گروه بین الملل: به گفته اندی والاس، راننده آزمایش کننده محصولات بوگاتی، با تایرهای فعلی که روی  چیرون نصب شده است بیشینه سرعت آن فقط در حد 280 مایل بر ساعت خواهد بود و لذا برای عبور از سرعت 300 مایل بر ساعت بایستی نسل جدیدی از تایرها بر روی آن  نصب گردد.

به گزارش خبرخودرو، بوگاتی چیرون به طور رسمی با محدود کننده الکترونیکی سرعت عرضه می شود و لذا بیشینه سرعتش 237 مایل بر ساعت (381 kph) است. اما با غیر فعال کردن محدود کننده سرعت می توان با ان به سرعت 261 مایل بر ساعت معادل 24 کیلومتر بر ساعت رسید که حدود 3mph از رکورد ثبت شده برای ویرون بیشتر است. اما به گفته اندی والاس این خودرو از پس سرعت های بالا تر هم بر می آید.

وی در مصاحبه ای مدعی شده که چیرون قابلیت دستیابی به سرعت 280 مایل بر ساعت (450kph)  را نیز  دارد. وی حتی گفته که درصورت تعویض تایرهای این خودرو و استفاده از نسل جدیدی که مهندسین مشغول کار بر رویش هستند می توان از سرعت 300 مایل بر ساعت هم عبور کرد و همه رکوردهای سرعت موجود را  جا به جا کرد. هنوز زمان قطعی برای نصب این تایرها بر روی چیرون و آزمایش جدید سرعتش اعلام نشده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"