کد خبر: ۴۸۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: بیوک Excelle GT سدان کامپکت لوکسی است که توسط شانگهای جنرال موتورز لیمیتد و تحت برند بیوک جنرال موتورز عرضه می شود.

نسل جدید بیوک Excelle GT در دست ساخت است

گروه بین الملل: بیوک Excelle GT سدان کامپکت لوکسی است که توسط شانگهای جنرال موتورز لیمیتد و تحت برند بیوک جنرال موتورز عرضه می شود.

به گزارش خبرخودرو، بیوک Excelle GT که در سال 2003 معرفی شد شش سال در بازار حضور داشت تا این خودروساز در سال 2009 نسل دوم آن را معرفی کرد. تصاویر فاش شده جدید از بیوک Excelle GT تایید می کنند که نسل سوم این خودرو در دست ساخت است و این سدان جدید اوایل سال 2018 عرضه خواهد شد.

نمونه آزمون این خودرو دارای پوشش استتاری کاملی بوده و تصاویر فاش شده برخی عناصر طراحی آن را نشان می دهند. این خودروی جدید دارای جلوپنجره ای بازطراحی شده و مجموعه چراغ های جلوی باریک تر با ساختار پروژکتوری است. نیم رخ این خودرو ساده تر شده و دارای طراحی جدیدتری است. قسمت پشت این خودرو نیز دارای طراحی متفاوتی بوده و از چراغ های عقب فول LED با طراحی تیزتر بهره می برد. سپر عقب این خودرو به صورت تهاجمی بازطراحی شده است.

نیروی بیوک Excelle GT از موتور 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 110 اسب بخار و 1.8 لیتری بنزینی با قدرت 144 اسب بخار تامین می شود.

گمان می رود نسل سوم بیوک Excelle GT اوایل سال 2018 وارد بازار چین شود. Excelle GT پس از عرضه با مدل هایی همچون فولکس واگن جتا و اوپل آسترا رقابت خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"