کد خبر: ۴۸۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: گزارش شده است که هیوندای روی ساخت نسخه ممتاز N از هیوندای i20 کار می کند که احتمالا در سال 2018 عرضه خواهد شد.

هیوندای i20 N در دست ساخت است

گروه بین الملل: گزارش شده است که هیوندای روی ساخت نسخه ممتاز N از هیوندای i20 کار می کند که احتمالا در سال 2018 عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، از زمان معرفی بخش N پرفورمانس هیوندای شایعاتی مبنی بر تولید i20 N منتشر شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد احتمالا i20 N بر أساس فیس لیفت i20 ساخته می شود که اخیرا در حال تست در اروپا دیده شده است. i20 N پس از تکمیل عرضه i30 N و ولوستر N در بازارهای جهانی، ارائه خواهد شد.

مدیر N هیوندای، Albert Biermann در مورد احتمال ساخت i20 N اظهار داشت: "بی شک چنین مدلی خواهیم داشت. چرا خود را به کلاس C محدود کنیم؟ چندین سوپرمینی قدرتمند همچون پولو GTI، فیستا ST، پژو 208 و حتی مدلی جدید از تویوتا در بازار حضور دارند. این بازار مناسب است."

گفته می شود این خودرو به موتور 1.6 لیتری T-GDI توربوشارژ بنزینی به کار رفته در الانترا SR توربو مدل 2017 مجهز می شود که قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتون متر تولید می کند. گمان می رود این موتور به گیربکس هفت سرعته DCT یا دستی شش سرعته متصل شود.

فیس لیفت هیوندای  i20 در Auto Expo 2018 ماه فوریه رونمایی جهان خواهد شد در حالی که نسخه اروپایی آن در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس 2018 رونمایی می شود. مشخص نیست که i20 N نیز در کنار مدل اصلی خود در ژنو رونمایی می شود و یا در مراسمی خاص معرفی خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"