کد خبر: ۴۹۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
به گزارش خبر خودرو، معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که گروه سایپا در حوزه طراحی موتور ملی جدید وارد عرصه شده است.

امروزه تولید موتورهای برقی از مسائل کلان کشور است

به گزارش خبر خودرو،  معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری اظهار داشت:  بسیار خوشحالیم که گروه سایپا در حوزه طراحی موتور ملی جدید وارد عرصه شده است.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، سورنا ستاری در مراسم رونمايي از موتور ملی 3 سیلندر در سايپا گفت: باید به سمت تولید خودروهای کم مصرف و برقی حرکت های جدی صورت گیرد که این قطعا با همراهی شرکتهای خودروساز اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد :امروز کشور آمادگی دارد تا در زمینه تکنولوژی های جدید در حوزه تولید موتورهای جدید و برقی وارد شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه تا پیش از این پیش بینی ها در خصوص خودروهای برقی و هوشمند  اشتباه بود و امروز بسیاری از شرکتها در این حوزه و تولید خودروهای برقی وارد شده اند.

وی با اشاره به ارتباط این معاونت با مرکز تحقیقات سایپا، خاطر نشان کرد:  امروز بحث تولید خودروهای برقی از مسائل کلان و مهم کشور است.

وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه در بحث شارژ خودروهای برقی اتفاقات خوبی در دنیا در حال انجام است که  خودروها در جاده ها شارژ می شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه بانک ها و سایر بخش ها گفت: ساختار کشور باید در این حوزه ها متحول شود تا شاهد همراهی بهتر بانک و رفع مشکلات اجتماعی در این زمینه باشیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"