کد خبر: ۴۹۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
به گزارش خبر خودرو، روز گذشته شرکت ایرتویا اولین سری از مدل جدید تویوتا C-HR را به مشتریان تحویل داد.

سوئیچ اولین سری از تویوتاهای C-HR به خریداران اهدا شد

به گزارش خبر خودرو، روز گذشته شرکت ایرتویا اولین سری از مدل جدید تویوتا C-HR را به مشتریان تحویل داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، ایرتویا (نماینده انحصاری تویوتا در ایران ) طی مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت ایرتویا و جمعی از مدیران و مشتریان در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد ، سوئیچ 4 دستگاه از جدیدترین مدل تویوتا C-HR را به خریداران این محصول اهدا کرد.

مدیرعامل شرکت ایرتویا در این مراسم با اشاره به اینکه این خودرو یک ماه زودتر از موعد مقرر تحویل خریداران می شود ، اظهار داشت : ماموریت شرکت از هم اکنون آغاز می شود و این مراسم شروع تعهدی است که به مشتریان داده ایم.

دکتر عبدالرضا فهیمی در ادامه و طی گفتگویی در خصوص زمان تحویل باقی خودروهای جدید تویوتا C-HR گفت : در حال حاضر تعداد قابل توجهی از این محصول تامین شده و تحویل آنها قبل از سررسید تعهد ، تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی همچنین قیمت تویوتا جدید C-HR را بر اساس مدل و میزان آپشن ها متفاوت اعلام کرد و افزود :  هر چند قیمت این خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران 179 میلیون تومان اعلام گردیده اما با توجه به آپشن های مختلف و مدل هیبرید و توربوشارژ آن ، قیمت این محصول متفاوت است.

وی نرخ جهانی تویوتا C-HR هیبرید را حدود 33 هزار و 500 یورو  اعلام کرد و گفت : در حال حاضر قیمت تویوتا C-HR هیبرید فول که تحویل مشتریان می شود 215 میلیون تومان است البته سود مشارکت از متقاضیانی که پیش از این ثبت نام نمودند از قیمت خودرو کسر شده است.

وی همچنین اختلاف قیمت تویوتا جدید C-HR را در مقایسه با رقبا و سایر برندهای موجود در بازار منطقی و معقول دانست و گفت : این خودرو به جهت طراحی جدید و به روز از رنج قیمتی خوبی برخوردار بوده و با سایر برندهای موجود اختلاف قیمت معنادار و معقولی دارد.

مدیرعامل ایرتویا همچنین با اشاره به انجام فرایند شماره گذاری خودروهای تحویلی به خریداران گفت :  کلیه اقدامات لازم برای شماره گذاری این خودروها  انجام شده و حداکثر ظرف هفته آینده پلاک گذاری می شوند .

دکتر فهیمی در ادامه در  پاسخ به سوالی در خصوص مسائل مطرح در خصوص افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار اظهار داشت : تا این لحظه محصولات تویوتا هیچ افزایش قیمتی را نداشته و قیمت تمام محصولات تویوتا 2017 از ابتدای سال ثابت بوده و تغییری نداشته است.

گفتنی است تویوتا جدید C-HR در نوامبر 2016 در شرکت تویوتا رونمایی و در کمتر از 7 ماه از تاریخ تولید آن این محصول توسط شرکت ایرتویا (نماینده انحصاری تویوتا در ایران ) به بازار عرضه می شود.

تویوتا C-HR از خانواده کراس اوورها بوده و پیش بینی می شود به دلیل طراحی زیبا ، در میان قشر جوان جامعه ،جایگاه ویژه و خوبی را کسب نماید.

این خودرو که در دو مدل هیبرید و توربوشارژ عرضه می شود از استاندارد آلایندگی یورو6 و سطح استاندارد ایمنی 5 ستاره از موسسه یورو این کپ ( EURO NCAP (برخوردار است. مصرف سوخت ترکیبی تویوتا C-HR   در مدل هیبرید 3.8 و در مدل توربو 5.9 لیتر در 100 کیلومتر است.

تویوتا C-HR  جدید دارای 7 ایربگ، سیستم ترمز فوق العاده ، گرم کن صندلی جلو، فرمان هوشمند و برقی و سیستم تهویه اتوماتیک  است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"