کد خبر: ۴۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خبرگزاری فارس: دهمین دوره بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) در حالی در 33 رشته ورزشی در کشور لهستان در حال پیگیری است که مسابقات کاراته از روز گذشته(سه شنبه) آغاز و امروز به پایان خواهد رسید. در رقابت‌های کاراته ورلد گیمز 96 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفردای انجام پیگیری می‌شود که بهترین‌های دنیا به مصاف هم می‌روند.
 
سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم در اولین دیدار مقابل "هیدوشی کاگاوا" ژاپنی که طلا آسیا در سال 2015 در کارنامه اش دیده می شود قرار گرفت و پس از تساوی 4 بر 4 با قانوان سنشو بازنده میدان شد.
 
گنج زاده در دومین مبارزه به مصاف "رودریگو روخاس" از شیلی رفت و 4 بر 3 این کاراته‌کا را شکست داد. مبارزه سوم سجاد گنج زاده مقابل "جاناتان هورنه" از آلمان دارنده برنز جهان در سال 2008 و 5 طلا، 1 نقره و 3 برنز اروپا قرار گرفت. حریف آلمانی هانسکو شد تا گنج زاده 8 بر صفر برنده میدان باشد.
 
گنج زاده با 2 برد و یک باخت به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه نهایی به مصاف "اشرف اوچین" از مراکش و نایب قهرمان سال 206 رفت و این دیدار به نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و گنج زاده به فینال مسابقات راه یافت. وی در فینال مسابقات با نتیجه 6 بر 5 مقابل " کاگاوا" بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
 
ذبیح الله پورشیب به مدال طلا دست یافت، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری، سجادگنج زاده و حمیده عباسعلی به مدال نقره دست یافتند. تیم ملی ایران با ترکیب 5 کاراته کا به ایران رقابت‌ها اعزام شده بود که عباسعلی تنها نماینده بانوان ایران در این مسابقات بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"