کد خبر: ۴۹۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
افزایش قیمت بیش از یک میلیونی پراید در بازار
به گزارش خبر خودرو، در 5 ماه اخیر همواره جریان افت تقاضا ، کاهش عرضه و ایجاد حاشیه قیمت در بازار داخلی ها از موضوعات مطرح در خبرها بوده است به طوری که در این مدت به واسطه مدیریت شرکتها ، شاهد اختلاف قیمت هایی گاها تا 8 میلیون در برخی خودروها در بازار بودیم ، این در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با وجود نوسانات قیمتی طی ماههای اخیر...

اعمال نرخ جدید برخی از خودروهای داخلی از هفته آینده

به گزارش خبر خودرو، در 5 ماه اخیر همواره جریان افت تقاضا ، کاهش عرضه و ایجاد حاشیه قیمت در بازار داخلی ها از موضوعات مطرح در خبرها بوده است به طوری که در این مدت به واسطه مدیریت شرکتها ، شاهد اختلاف قیمت هایی گاها تا 8 میلیون در برخی خودروها در بازار بودیم ، این در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با وجود نوسانات قیمتی طی ماههای اخیر، بازار خودرو طی هفته جاری با تداوم جریان کاهش عرضه در برخی از خودروها و درصدی افزایش قیمت در تعدادی از خودروهای داخلی، روزهای نسبتا آرام را سپری می کند و بازار خودرو تا حدودی به تعادل قیمت رسیده است .

سعید موتمنی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : در روزهای اخیر قیمت برخی از خودروهای داخلی درصدی افزایش داشته به طوری قیمت پژو پارس معمولی به 37 میلیون و 700 و پژو پارس TU5 که طی هفته گذشته با قیمت 41 میلیون و 100 میلیون خرید و فروش می گردید طی روز گذشته به 41 میلیون و 500 در بازار رسیده است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر کاهش عرضه برخی از خودروها در افزایش قیمت آنها در بازار گفت : طی هفته جاری قیمت پراید 111 به دلیل عدم عرضه، با افزایشی بیش از یک میلیون مواجه شده است به طوری که هم اکنون با قیمت 22 میلیون و 800 در بازار خرید و فروش می شود.

وی در ادامه با توجه به اعمال نرخ های جدید مصوب شورای رقابت توسط شرکتها گفت : محصولات ایران خودرو پس از افزایش قیمی که در ابتدای سال داشت ، دیگر افزایشی را اعمال نکرده است اما بر اساس اعلام شرکت سایپا ، برخی از محصولات این شرکت همچون انواع پراید، تیبا، ساینا ، سراتو و آریو از 29 مرداد ماه با درصدی افزایش قیمت خواهند داشت.

وی افزود : بر اساس اعلام گروه سایپا این افزایش به جهت افزایش نرخ بیمه شخص ثالث در سال 96 و همچنین نرخ های اعلامی مصوبه شورای رقابت از این تاریخ اعمال می شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با اشاره به وضعیت قیمت سایر خودروها در بازار گفت : طی هفته جاری در قیمت سایر خودروها تغییر چندانی ایجاد نشده و تقریبا در بازار اغلب خودروهای داخلی و وارداتی شاهد تعادل قیمت هستیم.

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"