کد خبر: ۴۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: هیوندای از برنامه خود برای عرضه خودروهای دوست دار محیط زیست بیش تر تا سال 2020 خبر داده که با عرضه هیوندای کونا برقی در سال 2018 آغاز می شود.

هیوندای بر خودروهای برقی و سوخت سلولی تمرکز می کند

گروه بین الملل: هیوندای از برنامه خود برای عرضه خودروهای دوست دار محیط زیست بیش تر تا سال 2020 خبر داده که با عرضه هیوندای کونا برقی در سال 2018 آغاز می شود.

به گزارش خبرخودرو، این برنامه که به عنوان بخشی از مراسم رونمایی شاسی بلند سوخت سلولی جدید هیوندای اعلام شد حاکی از آن است که برندهای هیوندای و کیا تا سال 2020 به طور کلی 31 خودروی دوست دار محیط زیست را وارد بازار خواهند کرد. این خودروساز کره ای رویکرد جدید خود را چندوجهی می داند که در نتیجه آن در خودروهای هیبریدی، برقی  سوخت سلولی سرمایه گذاری خواهد کرد. اولین خودرویی که تحت این برنامه عرضه خواهد شد نسخه ای برقی از شاسی بلند کامپکت کونا است که دارای طیف حرکتی در حدود 242 مایل بوده و از نیمه اول سال 2018 به فروش می رسد.

دومین خودرویی که هیوندای از عرضه آن خبر داده اما احتمالا دومین خودروی این برنامه نخواهد بود، یک سدان برقی با برند لوکس جنسیس است که در سال 2021 عرضه خواهد شد. هیوندای پس از عرضه این خودرو یک مدل برقی با طیف حرکتی بالا در حدود 310 مایل را عرضه خواهد کرد که البته مشخص نیست با برند هیوندای و یا جنسیس عرضه می شود. این برنامه هم چنین منجر به تولید اولین پلتفرم خودروی برقی توسط هیوندای خواهد شد که کمک می کند تا مدل های برقی متعددی را بسازد.

هم چنین هیوندای به واسطه افزایش تلاش خود در تحقیقات و توسعه به منظور ارتقای قابلیت ها و عملکرد خودروهای سوخت سلولی و در عین حال ارزان تر و کوچک تر کردن این تکنولوژی در حدی که قابل ارائه در خودروهای کوچک باشد، در پی تقویت نمایندگی های فروش خود در تکنولوژی سوخت سلولی هیدروژنی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"