کد خبر: ۴۹۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب کارت شناسایی رانندگان بروی تاکسی های سطح این منطقه خبر داد.

نصب کارت شناسایی رانندگان بروی تاکسی های منطقه 7

 به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب کارت شناسایی رانندگان بروی تاکسی های سطح این منطقه خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: اقدامات لازم برای صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی انجام شده است، که این کارت ها در تاکسی های منطقه و در معرض دید مسافر نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارت شناسایی شامل اطلاعات مربوط به تصویر راننده، شماره تاکسی و کد شناسایی آن و شماره تلفن واحد شکایات تاکسیرانی است که فقط به رانندگان تاکسی اختصاص دارد.

معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 2هزار تاکسی در منطقه وجود دارد که پیش بینی می شود به زودی بروی هزار و 600 دستگاه تاکسی در حال تردد، کارت شناسایی نصب شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این منطقه در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی، یادآور شد: 35 دستگاه اتوبوس نوسازی شده به خطوط پیچ شمیران میدان قدس و سیدخندان میدان امام خمینی (ره) اضافه خواهد شد.

حیدرنیا تصریح کرد: این طرح در راستای تقویت و بروزرسانی اتوبوس‌های موجود حمل و نقل عمومی درون شهری با امکانات موجود داخلی و به منظور افزایش ظرفیت جابجایی مسافر در سامانه اتوبوسرانی شهری اجرایی می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"