کد خبر: ۴۹۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: مدتی است که لینکلن پس از معرفی جلوپنجره نوین این برند، روی اصلاح تمام خط تولید خود کار می کند.

لینکلن MKX مدل 2018 شکار دوربین عکاسان شد

گروه بین الملل: مدتی است که لینکلن پس از معرفی جلوپنجره نوین این برند، روی اصلاح تمام خط تولید خود کار می کند.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز در ابتدا اصلاحات را با سدان های MKZ و کانتیننتال آغاز کرد و سپس کراس اوور MKC را معرفی کرد که ماه گذشته با تجهیز به جدیدترین جلوپنجره این برند در حال تست دیده شد. اکنون نیز شاسی بلند MKX مدل 2018 در دفتر این خودروساز در Dearborn میشیگان در حال تست دیده شده است.

دو سال است که MKX به فروش می رسد. مدل فیس لیفت 2018 این خودرو که در حال تست دیده شده دارای قسمت جلوی کاملا اصلاح شده در سطح سدان های MKZ و کانتیننتال خواهد بود. این خودرو جلوپنجره پروانه ای خود را با یک نسخه مشبک کرومی جایگزین خواهد کرد. تمام قسمت جلوی این خودرو اصلاح خواهد شد و چراغ های جلوی جدید و سپر جلوی اصلاح شده برای آن تعبیه می شود.

برخی تصورات حاکی از آن است که قسمت جلوی اصلاح شده MKX به چراغ های جلوی دو بخشی مجهز می شود که شبیه به جیپ گرند چروکی و هیوندای کونای تازه معرفی شده خواهد بود. البته اکنون به سختی می توان این امر را تایید کرد چرا که این نمونه آزمون فاش شده کاملا استتار شده است. گمان می رود کابین این خودرو دارای به روز رسانی های اندکی نیز باشد که شامل تجهیزات ایمنی پیشرفته و لیست تجهیزات مازاد است. یک نسخه مخصوص Black Label از ین خودرو نیز در دستور کار قرار دارد.

MKX به روز شده همچنان از خط تولید موتورهای اکوبوست V6بهره خواهد برد. یک نسخه پایه چهار سیلندر نیز برای این مدل به روز شده معرفی خواهد شد. گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ساخت جنرال موتورز جایگزین نسخه شش سرعته کنونی این خودرو می شود.

گمان می رود لینکلن مدل به روز شده MKX را أواخر سال جاری یا اوایل سال 2018 در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"