کد خبر: ۵۰۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت مرسدس تصویر تیزر جدیدی از کانسپت EQ A منتشر کرده است.

گروه بین الملل: شرکت مرسدس تصویر تیزر جدیدی از کانسپت EQ A منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود، پیش نمایشی از یک مدل پایه الکتریکی از برند جدید EQ کمپانی می باشد.

هنوز جزئیات زیادی از مدل در دست نیست ولی تصویر تیزر نشان می دهد که کانسپت EQ A از یک جلو پنجره نسبتا ساده با لوگوی مرسدس نورپردازی شده استفاده کرده است. این مدل کانسپت همچنین چراغ های جلوی خاص و یک کاپوت مشکی دارد.

گزارش های قبلی در مورد این خودرو همچنین اشاره کرده بودند که کانسپت EQ A یک هاچ بک 5 سرنشینه خواهد بود که روی پلتفرم MEA قرار است ساخته شود.

مرسدس اخیرا از برنامه های خود برای ساخت مجموعه ای از مدل های نخست EQ در کارخانه خود در راشتات آلمان خبر داده بود. خودروی EQ A انتظار می رود یکی از اولین مدل های مذکور باشد و طبق برنامه قرار است سال 2019 وارد بازار شود.

این خودرو که قرار است رقیبی برای بی ام و i3 باشد، طبق گزارش ها از یک موتور الکتریکی که نیروی چرخ های جلو را تامین می کند بهره خواهد برد. پس از معرفی مدل اولیه، مرسدس طبق برنامه یک مدل پرفورمنس آن را نیز وارد بازار خواهد کرد که یک موتور الکتریکی دیگر و سیستم 4 چرخ پیش ران را به خودرو اضافه می کند.

قیمت EQ A به احتمال زیاد حول و حوش 35 هزار یورو خواهد بود و انتظار می رود به یکی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی مرسدس بنز تبدیل شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"