کد خبر: ۵۰۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نمایشگاه SEMA پیش رو است و خودروسازان بسیاری برای حضور در این مراسم آماده می شوند.
هیوندای مدلی جدید از سانتافه را به نمایش درمی آورد

گروه بین الملل: نمایشگاه SEMA پیش رو است و خودروسازان بسیاری برای حضور در این مراسم آماده می شوند.

به گزارش خبرخودرو، این مراسم سالانه در لاس وگاس میزبان صدها خودروی سفارشی سازی شده خواهد بود و خودروسازان پروژه های امسال خود را در آن به نمایش خواهند گذاشت. هیوندای نیز با Rockstar انرژی Moab Extreme آفرودر سانتافه اسپرت کانسپت در این مراسم حضور خواهد یافت که در Moab یوتا طراحی شده تا نهایت قابلیت یک آفرود فوق العاده را نشان دهد. چنان چه نام این خودرو نشان می دهد، توسط Rockstar انرژی ساخته شده و دارای مجموعه ای از إصلاحات است تا آماده حضور در زمین های ناهموار شود.

هیوندای سانتافه اسپرت به لطف سیستم تعلیق KING ارتفاع بیش تری از زمین دارد در حالی که از رینگ های KMC 17 اینچی Machete آفرود با تایرهای Mickey Thompson آفرود 35×12.50R17 Baja MTZ بهره می برد. این خودرو به لطف یک اینترکولر، و برخی عناصر دیگر از Mishimoto دارای افزایش قدرت نیز خواهد بود. AEM نیز دستی در این پروژه داشته در حالی که MagnaFlow اگزوز این خودرو را تامین کرده است.

Rockstar Performance Garage نیز با تجهیز سانتافه به رکاب های زیرین، سپرهایی با لبه های Warn و ریل های سقف سفارشی با روشنایی Bulldog LED هنر خود را در این خودرو نشان داده است.

نمایشگاه SEMA 2017 از 31 اکتبر تا 3 نوامبر برگزار خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"