کد خبر: ۵۰۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فراری اعلام کرده که کمپانی وی مشتاقانه به دنبال رونمایی از اولین کراس اور خود می باشد.

گروه بین الملل: سرجیو مارکیونه، مدیرعامل فراری اعلام کرده که کمپانی وی مشتاقانه به دنبال رونمایی از اولین کراس اور خود می باشد.

به گزارش خبرخودرو، مارکیونه در مصاحبه ای با بلوملبرگ در بازار بورس نیویورک گفته فراری به زودی تصمیم خواهد گرفت که طی 30 ماه آتی چه میزان این مدل کراس اور تولید خواهد کرد. بدون در نظر گرفتن عدد نهایی، تولید این محصول برای حفظ خاص بودن خودرو محدود خواهد بود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد خودرو در این لحظه منتشر نشده است، ولی مارکیونه قبلا در مصاحبه ای گفته بود: "این اتفاق بالاخره خواهد افتاد، ولی قطعا به سبک فراری خواهد بود." شایعاتی وجود دارند که این مدل طی برنامه 5 ساله فراری به صورت رسمی معرفی خواهد شد، برنامه ای که قرار است اوایل سال آینده رونمایی شود.

مارکیونه در این مورد وارد جزئیات نشده ولی گزارش های قبلی حاکی از این بوده اند که کراس اور فراری یک مدل کوپه با ارتفاع بالا خواهد بود. این مدل همچنین گفته می شود روی یک پلت فرم سبک آلومینیومی ساخته خواهد شد و نیروی مورد نیاز خود را از یک موتور هشت سیلندر خورجینی یا یک پیشرانه هیبریدی تامین خواهد کرد.

علاوه بر صحبت در مورد فراری، مارکیونه همچنین در مصاحبه خود گفته است که فیات کرایسلر هیچ علاقه ای به فروش فورد ندارد. جیپ یکی از باارزش ترین برندهای کمپانی محسوب می شود و فروش آن می تواند از جذابیت فیات کرایسلر برای مشتریان بکاهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"