کد خبر: ۵۰۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
گروه بین الملل: لکسوس LS+ کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 رونمایی شد.

گروه بین الملل: لکسوس LS+ کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو ایده ای از ظاهر احتمالی مدل آینده LS ارائه می دهد. LS+ هم چنین از تکنولوژی هدایت خودران بهره می برد که از سال 2020 به بعد در محصولات لکسوس ارائه خواهد شد.

LS+ کانسپت که بر أساس فلسفه طراحی L-finesse لکسوس ساخته شده به عنوان نمایشی از سبک طراحی آینده این خودروساز محسوب می شود. جلوپنجره نمادین دوکی شکل در قسمت جلوی این خودرو به همراه چراغ های نیمه لیزری قرار گرفته است. در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب LED با نوار LED تکی دیده می شود. آینه های کناری الکترونیکی نیز در لکسوس LS+ کانسپت دیده می شوند.

مهم ترین ویژگی در این خودرو تکنولوژی خودران آن است. این کمک رانندگی که Highway Teammate نامیده می شود به منظور اطمینان از هدایت کاملا خودران از ابتدا تا انتهای مسیر در بزرگراه ها طراحی شده است. در بیانیه رسمی لکسوس آمده است که این تکنولوژی در بزرگراه ها با شناسایی، تشخیص و عملکرد درست سیستم های onboard در واکنش به شرایط ترافیکی حقیقی می توانند هدایت خودران و تغییر مسیر را فعال کنند و خودرو را در مسیر خود حفظ کرده و فاصله با خودروهای دیگر را نیز رعایت کنند.

لکسوس LS+ می تواند با یک مرکز داده در ارتباط باشد تا نرم افزار سیستم های خود را به روز کند و اجازه افزودن عملکردهای جدید را داشته باشد. سطح بالای هدایت خودران در این خودرو به لطف AI فراهم شده که از اطلاعات جاده ای و محیط اطراف استفاده می کند.

نمایش آینده محصولات لکسوس در یک کانسپت جدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"