کد خبر: ۵۰۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
گروه بین الملل : برای علاقه مندان بی ام و، چیزی نمی تواند بهتر از دریافت خودروی ام جدید از خود کارخانه باشد. البته به جز دریافت یک مدل مسابقه ای بی ام و!

گروه بین الملل : برای علاقه مندان بی ام و، چیزی نمی تواند بهتر از دریافت خودروی ام جدید از خود کارخانه باشد. البته به جز دریافت یک مدل مسابقه ای بی ام و!

به گزارش خبر خودرو ، این اتفاقی است که روز چهار شنبه در مرکز بی ام و Welt در شهر مونیخ رخ داده است. مشتری ها در این مرکز می تواند مدل های جاده ای بی ام و خود را تحویل بگیرند، ولی برای اولین بار، از این مرکز برای تحویل چند مدل مسابقه ای به تیم ها استفاده شده است.

خودروی داستان ما M4 GT4 جدید است، خودرویی که مرحله پیش تولید بسیار طولانی و سخت گیرانه داشته و اکنون به نخستین تیم هایی که آن را خریداری کرده اند تحویل داده شده است. این خودرو که با مقررات کلاس جی تی 4 سازگاری دارد، حدودا 32 هزار کیلومتر رانندگی آزمایشی را پشت سر گذاشته، در این تست درایو نه فقط رانندگان خود بی ام و، بلکه برخی از تیم ها نیز مشارکت داشته اند.

دو راننده دولوپمنت بی ام و چند هفته پیش با این خودرو در سری کاپ جنوب اروپای جی تی 4 در کاتالونیا با این خودرو توانستند مقام قهرمانی را به دست بیاورند. یک نمونه دیگر از این خودرو ماه مه پیش با این مدل در مسابقه 24 ساعته نوربورگ رینگ شرکت کرد و توانست در کلاس SP 8T رتبه نخست و در رده بندی کلی رتبه 36 را به دست بیاورد. در عین حال، شرکت های تیونر شوبرت موتور اسپرت، والکن هورست موتور اسپرت و سورگ رن اسپرت، پکیج تیونینگ خاص خود را برای تیم های خریدار این خودرو انجام داده اند.

تا این لحظه، 4 تیم اروپایی تا این هفته بی ام و ام 4 جی تی 4 مسابقه ای جدید خود را تحویل گرفته اند. 4 تیم دیگر هم در امریکای شمالی به زودی خودروی خود را تحویل خواهند گرفت و در نهایت، 4 تیم دیگر در استرالیا و آسیا خودروی جدیدشان را دریافت خواهند کرد. شما نیز اگر قصد راه اندازی یک تیم مسابقه ای دارید، می توانید یک M4 GT4 سفارش دهید. قیمت این خودرو در اروپا حدودا 200 هزار دلار می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"