کد خبر: ۵۰۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
گروه بین الملل : شرکت تویوتا همواره نسخه های آفرود ویژه از پیکاپ کوچک هایلوکس خود را وارد بازار کرده است.

گروه بین الملل : شرکت تویوتا همواره نسخه های آفرود ویژه از پیکاپ کوچک هایلوکس خود را وارد بازار کرده است.

به گزارش خبر خودرو ، به عنوان مثال می توان دو کانسپت Invincible 50 و تونکا را مطرح کرد، ولی هنوز مدلی که توانایی رقابت با فورد رنجر راپتور را داشته باشد در مجموعه مدل های تویوتا دیده نمی شود. طبق یک گزارش جدید، این موضوع به زودی ممکن است دست خوش تغییر شود.

شان هانلی، مدیر فروش و بازاریابی تویوتا استرالیا در مصاحبه ای با رسانه های استرالیایی در حاشیه نمایشگاه خودروی توکیو گفته که احتمال عرضه یک نسخه قدرتمند از هایلوکس در مجموعه مدل های فعلی کمپانی وجود دارد.

وی در این باره می گوید: "کاملا واضح است که در بین محصولات ما جای چنین مدلی خالی است. ما در حال حاضر یک مدل سطح چهار نداریم. (بالاتر از TRD) زمانی که شما به بازار پیکاپ ها نگاه می کنید، هایلوکس پرفروش ترین مدل 4x2 و 4x4 می باشد و من انتظار دارم، امسال با همین رتبه 1 این دو مدل به کار خود پایان دهند. به احتمال بسیار زیاد، این خودرو در بازار ما باز هم پرفروش ترین خودرو خواهد شد."

بدون شک هانلی به بازار خودروی استرالیا در صحبت های خود اشاره می کند، جایی که هایلوکس در سه تریم مختلف WorkMate، SR و SR5 عرضه می شود. مدل اس آر 5 با یک پکیج طراحی زیبای TRD نیز به فروش می رسد. ولی هیچ کدام از سه مدل مذکور قابلیت مجهز شدن به موتوری بزرگ تر از یک موتور 2.8 لیتری دیزلی را ندارند، حتی نسخه تی آر دی آپشن موتور بنزینی یا سوپرشارژر را هم ندارد.

هانلی در ادامه صحبت های خود می افزاید: "ما به نوعی توانسته ایم این فاصله را با نسخه تی آر دی پر کنیم و ما قطعا درک می کنیم که در آینده، باید با بررسی دقیق شرایط به فکر کاری جدی تر برای پر کردن این فاصله و اطمینان حاصل کردن از ادامه راه به عنوان پرفروش ترین خودرو بازار استرالیا و ادامه موفقیت های خود باشیم."

هنوز معلوم نیست که هایلوکس قرار است چه به روز رسانی موتور را دریافت خواهد کرد. البته منتظر یک موتور هشت سیلندر خورجینی برای هایلوکس نباشید، ولی احتمال عرضه یک موتور کوچک تر و بهینه تر تیون شده توسط تیم مسابقه ای Gazoo بسیار بیشتر خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"