کد خبر: ۵۰۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
فارس: سردار ناصر شعبانی پنج‌شنبه شب در همایش گرامیداشت دهه بصیرت در مسجد امام خمینی (ره) پیشوا اظهار کرد: ما یک خاک‌ریز نهاد‌های دولت و نظام، یک خاک‌ریز نظام اسلامی، یک خاک‌ریز انقلاب اسلامی و یک خاک‌ریز اسلام داریم و اصل خاک‌ریز‌ها نیز همان خاک‌ریز اسلام است.

وی گفت: سلمان رشدی فاسد در کتاب آیات شیطانی به پیامبر اعظم (ص) اهانت کرد و آن دانمارکی نیز با کاریکاتوری که کشید، پیامبر ما را مورد اهانت قرار دارد و در واقع از خاک‌ریز آخر وارد شدند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با اشاره به حوادث سال ۸۸ افزود: سؤال این است که این‌ها که بودند؟ ببینید چه کسانی شما و دین شما را به سخره گرفتند؟

شعبانی با اشاره به حضور برخی شیطان‌پرستان در حوادث ۸۸ گفت: یکی از این شیطان‌پرستان گفت که ۱۱ تن از اعضای خانواده‌ام اصلاً خدا را قبول ندارند؛ این‌ها چه کسانی هستند که مانند شب‌پره و خفاش وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شود، می‌پرند و این‌ها منتظر چه هستند؟ امروز نیز برخی آشوبگر آمده‌اند و شیشه شکستند و اهانت کردند.

وی بیان کرد: در حوادث مقابل دانشگاه، برخی بانوان با قیافه‌هایی همچون زمان شاه حضور پیدا کردند و به طرفداری از نظام پهلوی آمدند و این از شعارهایشان کاملاً مشخص بود.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ پول زیادی خرج کرد، گفت: رضا پهلوی مصاحبه‌ای کرد که ما نافرمانی مدنی را بهترین شیوه برای مقابله با جمهوری ایران می‌دانیم؛ در حالی که پدرش در ۱۷ شهریور و پدر بزرگش در مسجد گوهرشاد کار‌های غیرانسانی زیادی کردند؛ چه کسی مردم شریف ورامین را در ۱۵ خرداد به گلوله بست؟

شعبانی به آتش زدن اموال عمومی و حضور با چهره‌های نامناسب در خیابان‌ها در حوادث فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: ضدانقلاب به دعوت رضا پهلوی به کف خیابان‌ها آمدند و اموال مردم و بیت‌المال را سوزاندند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آن‌ها کسانی بودند که دشمن مأیوس را امیدوار کردند؛ نمی‌شود در ورامین و پیشوا نماز خواند و گفت: آنچه می‌گذرد، به من مربوط نیست.

شعبانی با بیان اینکه در زمان فتنه حق و باطل را نمی‌توان به‌راحتی تشخیص داد، اظهار کرد: در هوای مه‌آلود و گرد و غبار، حق و باطل مغشوش هستند، اما بعد‌ها غبار‌ها می‌نشیند و همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان داشتند، حوادث اخیر قابل پیش‌بینی بود، ولی از بعضی‌ها خلاف انتظار بود و فکر نمی‌کردیم فلانی با آن سابقه‌اش به آن‌طرف برود.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) یادآور شد: عده‌ای در خیابان‌ها آمدند، خیابان را بستند و اموال مردم را از بین بردند و دانشمندان هسته‌ای ما در همین محیط فتنه به شهادت رسیدند.

شعبانی بیان کرد: در ششم دی‌ماه به امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم در نهم دی‌ماه پاسخ آن‌ها را به‌خوبی دادند.

وی یادآور شد: برخی آقایان می‌گویند تقلبی در انتخابات در کار نبوده و رقبای افراطی ما فضا را مسموم کردند؛ آیا حالا باید بگویید؟

معاون عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه آن فتنه هنوز تمام نشده و فتنه بعدی شروع می‌شود، گفت: شما یک روز مسؤول بودید و امکانات در اختیارتان بود و باید پاسخگو باشید، اما مطالبه‌گر شده‌اید.
برچسب ها: فتنه 88 ، پول ، دشمن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"