کد خبر: ۵۰۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
گروه بین الملل: درست ساعاتی پس از این که مرسدس بنز نخستین جزئیات فنی جی کلاس جدید را منتشر کرده، نخستین سری از تصاویر بدون کاورهای تستی از این خودرو منتشر شد.

گروه بین الملل: درست ساعاتی پس از این که مرسدس بنز نخستین جزئیات فنی جی کلاس جدید را منتشر کرده، نخستین سری از تصاویر بدون کاورهای تستی از این خودرو منتشر شد.

به گزارش خبرخودرو، این تصاویر را وب سایت اتوویک هلند منتشر کرده و در آن می توانیم این اسطوره آفرود بنز را که دچار تغییرات بسیار زیادی شده است را ببینیم.

بزرگ ترین تفاوت های ظاهری را می توان در چراغ های جلو، سپرها و جلوپنجره مشاهده کرد که خیلی هم اندازه بزرگی ندارد. لوگوی جدید مرسدس در جلوپنجره همچنین شامل سنسورهای رادار ضروری برای سیستم نیمه خودرانی که جی کلاس جدید قرار است ارائه کند می باشد.

قابل توجه ترین نکات در مورد نسل جدید جی کلاس البته در زیر بدنه این خودرو پنهان شده است. مرسدس قبلا تایید کرده بود که این خودرو به یک سیستم تعلیق جلو مستقل مجهز خواهد شد که نه تنها عملکرد آفرود بهتری را ارائه می کند بلکه در جاده های معمولی نیز سبب بهبود کیفیت سواری خودرو می شود.

مرسدس کلاس جی جدید زاویه ورود و خروج 31 و 30 درجه و همچنین حداکثر توانایی زیر آب رفتن 70 سانتی متری دارد. زاویه شکست این خودرو 26 درجه است و فاصله کف تا زمین بین اکسل ها 241 میلی متر می باشد. یک گیربکس جدید 9G ترونیک نه دنده اتومات جدید، متصل به سه دیفرانسیل قفل شونده و یک حالت مختص آفرود کاملا جدید به نام G-Mode نیز در این خودرو ارائه شده است.

کابین این خودرو دستخوش تغییرات زیادی شده و اکنون به دو صفحه نمایش دیجیتال، دو جا لیوانی جدا شونده و همچنین فضای بیشتر برای همه مجهز می باشد. سرنشینان عقب 150 میلی متر فضای پای بیشتر و 56 میلی متر فضای آرنج بیشتری اکنون در اختیار خواهند داشت.

مرسدس جی کلاس جدید روز 15 ژانویه در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد و ما با جزئیات کامل آن، از جمله لیست پیشرانه ها و تجهیزات کامل آشنا خواهیم شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"