کد خبر: ۵۰۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت بنتلی قصد دارد ماه مارس امسال از نسخه پلاگین هیبریدی بنتایگا در نمایشگاه خودروی ژنو پرده برداری کند.

گروه بین الملل: شرکت بنتلی قصد دارد ماه مارس امسال از نسخه پلاگین هیبریدی بنتایگا در نمایشگاه خودروی ژنو پرده برداری کند.

به گزارش خبرخودرو، این نخستین مدل ساخته شده توسط یک لوکس ساز بریتانیایی خواهد بود که با یک پیشرانه الکتریکی شده ارائه خواهد شد و مجموعه پیشرانه های بنتلی بنتایگا را گسترش خواهد داد.

بنتلی قول داده یک نسخه پلاگین هیبریدی از هر مدل موجود در مجموعه خود ارائه کند و به گزارش اتونیوز، پیشرانه به کار رفته در بنتایگا پلاگین هیبریدی انتظار می رود همان پیشرانه استفاده شده در پورشه پانامرا E-Hybrid باشد.

این پیشرانه هیبریدی پورشه از یک موتور 2.9 لیتری شش سیلندر خورجینی در کنار یک موتور الکتریکی 136 اسب بخاری تشکیل شده که در مجموع 462 اسب بخار نیرو تولید می کند و پانامرا پلاگین هیبریدی را قادر می کند با یک بار شارژ بتواند 48 کیلومتر را فقط در حالت الکتریکی طی کند.

بنتلی بنتایگا در حال حاضر با دو آپشن موتور قابل سفارش است که شامل یک هشت سیلندر خورجینی دیزلی و یک دوازده سیلندر W شکل می باشد. کمپانی قصد دارد یک آپشن هشت سیلندر خورجینی توربو را نیز طی هفته های آتی به مجموعه اضافه کند و فروش نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو از نیمه دوم امسال شروع خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"