کد خبر: ۵۰۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۶
 فارس: پیش از شروع بازی استقلال و سایپا کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این تیم به نام مسعود غفوری‌اصل و حمید ملک‌احمدی تقدیر به عمل آورد. پیش از این قرار بود علیرضا اکبرپور مورد تقدیر قرار بگیرد اما این پیشکسوت استقلال اعلام کرد تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند در این گونه مراسم باشگاه شرکت نخواهد کرد به همین علت ملک‌احمدی جایگزین اکبرپور شد.

هواداران استقلال به دلیل 900 امتیازی تیم‌شان در مجموعه ادواری لیگ برتر از طرح موزائیکی رونمایی کرده و هنگامی که آبی‌پوشان وارد زمین شدند این طرح را به نمایش گذاشتند.

امید ابراهیمی در غیاب سیدمهدی رحمتی وخسرو حیدری و همچنین پژمان منتظری بازوبند کاپیتانی آبی‌پوشان را بر بازو بسته است.

در بازی گذشته پژمان منتظری وظیفه کاپیتانی استقلال را بر عهده داشت.

نیگوئل کولی مربی جدید تیم استقلال که هنوز قراردادش را با این باشگاه به ثبت نرسانده امروز از روی سکوها و از جایگاه ویژه مسابقات آبی‌پوشان مقابل علی دایی بازی را تماشا می‌کند.

هنگامی که پرسپولیس موفق به زدن گل در دقایق پایانی به مشکی‌پوشان شد هواداران استقلال از این اتفاق ناراحت شده و در واکنش به این حرکت تیم خودشان را تشویق کردند.

حدود 50 نفر از طرفداران سایپا از نزدیک مسابقه تیمشان مقابل استقلال را تماشا می‌کنند.

تماشاگران استقلال در همان ابتدای مسابقه علیه عادل فردوسی‌پور موضع‌گیری کرده و شعارهایی را علیه مجری و تهیه کننده برنامه نود سر دادند. فردوسی‌پور هم اکنون بازی استقلال و سایپا را گزارش می‌کند.

دیدار استقلال و سایپا بدون گل در جریان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"