کد خبر: ۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۸۷

به گزارش خبرخودرو، خودرو جدید "وانت شوکا" در مراسمی با حضور معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری در شرکت زامیاد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ،‌ محمدرضا رحیمی در این مراسم با قدردانی از تلاش دست اندرکاران شرکت زامیاد و گروه صنعتی سایپا ، خواستار تلاش بیشتر کارخانه های خودروساز برای افزایش کیفیت و خودکفایی در محصولات تولیدی شد.

مدیر عامل شرکت زامیاد هم در این مراسم گفت : "وانت شوکا" در سال جاری طراحی شده و توانسته است نشان و تندیس طلائی مرکز انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن را به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه دریافت کند.

ریاحی افزود : تاکنون حدود 38 هزار نفر ساعت کار کارشناسی در بخش طراحی ، آزمایش و ارزیابی محصول و 20 هزار نفر ساعت کارکاشناسی در بخش تولید صرف شده است.

مدیر عامل گروه صنعتی سایپا هم که شرکت زامیاد نیز یکی از شرکتهای تابعه این گروه به شمار می رود در این مراسم گفت : رونمایی از وانت شوکا ، شانزدهمین طرح جدید در گروه سایپا در سال جاری به شمار می رود.

مهرداد بذرپاش با اشاره به راهبرد سایپا تا سال 1390 برای تولید یک میلیون خودرو در سال افرود : تلاش خواهیم کرد سهم سایپا از صادرات به 20 درصد تولیدات خود برسد.

بذرپاش با اشاره با تلاش گروه صنعتی سایپا برای افزایش تعداد و کیفیت محصولات تولیدی افزود : تا پایان سال خودرو ملی تولیدی شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد که قیمت این خودرو نیز کمتر از 10 میلیون تومان خواهد بود.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"