کد خبر: ۵۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۸۷

پيش فروش جديد تندر90 پارس خودرو آغاز شد

به گزارش خبرخودرو ، به مناسبت خجسته سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، شرکت پارس خودرو پیش فروش محصولات خود از جمله انواع مدل های تندر 90 را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، پس از آن که مظفر اعوانی دبیر شورای سیاست گذاری خودرو و معاون سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در هفته اول مرداد ماه سال جاری طی مصاحبه ای گذشتن از مرز 90% تعهدات تولید کنندگان تندر 90 را شرط آغاز پیش فروش تندر 90 اعلام کرد ، محرابیان ، وزیر صنایع نیز بر اتمام تعهدات قبلی پیش از واگذاری های جدید تاکید کرد .

در حالی که شرکت پارس خودرو یک ماه پیش از مرز تولید و تحویل 90% تعهدات خود گذشته بود، با افزایش تولید و انجام تعهدات خود در یک ماهه اخیر کلیه تعهدات خود را به انجام رساند .

در حال حاضر دعوتنامه های کلیه متقاضیان 10 اولویت اعلام شده ارسال شده است و تمامی متقاضیانی که نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه های مربوطه اقدام کرده اند خودروهای خود را دریافت نموده اند و تعداد اندک باقی مانده صرفا مربوط به متقاضیانی است که ثبت نام و تکمیل وجه خود را انجام نداده اند و یا درخواست تغییراتی در رنگ یا مدل خودرو خود داشته اند .

در این گزارش آمده است تعهدات شرکت پارس خودرو در زمینه خودروهای مدل E0 و E1 چندین ماه است که به اتمام رسیده و تولیدات این شرکت در مدل های ذکر شده باید به بدنه جامعه تزریق شوند . و کلیه متقاضیان تندر 90 E2 فول که وجه خود را تکمیل نموده اند نیز خودرو خود را تحویل گرفته اند .

همچنین با توجه به تولید روزانه بیش از 140 دستگاه مدلهای مختلف خودرو تندر 90 در شرکت پارس خودرو و اتمام کلیه تعهدات این شرکت ، انبار کردن خودروهای تولیدی و یا توقف خطوط تولید این شرکت در هیچ منظری ، منطقی به نظر نمی رسد .

این گزارش حاکی است با توجه به افزایش قیمت تمام شده خودرو بر مبنای افزایش نرخ ارز در تهیه مواد اولیه به نظر می رسد که وزارت صنایع با افزایش قیمت تندر 90 موافقت کند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"