کد خبر: ۵۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۲ مهر ۱۳۸۷

آغاز فاز جدید پیش فروش تندر 90 پارس خودرو

به گزارش خبرخودرو ، پس از اتمام 100 درصد تعهدات در رابطه با خودرو تندر 90 شرکت پارس خودرو ، فاز تکمیلی پیش فروش این خودرو به زودی آغاز خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، این شرکت پس از گذشتن از مرز تحویل 90 درصد تعهدات قبلی خود به مشتریان ، مرحله اول پیش فروش جدید این را آغاز کرد که با استقبال متقاضیان در سراسر کشور مواجه شد .

در این گزارش آمده است دعوتنامه متقاضیانی که در پیش فروش اخیر ، ثبت نام خود را تکمیل نموده اند پیش از موعد مقرر و از هفته آینده ارسال و در صورت تکمیل وجه و مدارک

مورد اشاره ، به سرعت نسبت به واگذاری خودروهای مورد درخواست اقدام می شود .

بر اساس این گزارش در پی اتمام 100 درصدی تعهدات شرکت پارس خودرو و استقبال مردم از پیش فروش خودرو تندر 90 ، این شرکت به زودی فاز جدید و تکمیلی پیش فروش این خودرو را در سراسر کشور و بر اساس سه تیپ E0 ، E1 و E2 و آشن های آنها آغاز خواهد کرد .

این گزارش حاکی است در فاز تکمیلی پیش فروش این خودرو ، همانطور که وعده داده شده بود تمهیداتی در نظر گرفته شده تا در تحویل به موقع خودروها به مشتریان تضمین زمانی وجود

داشته باشد . همچنین پس از مشکلات بوجود آمده در زمینه خدمات پس از فروش در ماههای ابتدایی تولید این خودرو ، ارائه سرویسهای مطلوب خدمات پس از فروش خودرو تندر 90 به صورت کنترل شده و با کیفیت بسیار بالا در دستور کار قرار گرفته است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"