کد خبر: ۶۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۸۷

تندر 90 پارس خودرو بالاتر از تندر 90 ایران خودرو

به گزارش خبرخودرو ، در جدیدترین رتبه بندی خودروهای تولید داخل براساس کیفیت بالا ، باز هم تندر 90 تولید شرکت پارس خودرو با اختلاف کیفی قابل توجهی نسبت به تندر 90 تولید ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات شرکت پارس خودرو ، در تازه ترین رده بندی سطح کیفی خودروهای تولید داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان مهر ماه87 ، تندر 90 شرکت پارس خودرو با 120 امتیاز ، در دسته خودروهای خیلی خوب ساخت داخل قرار گرفت .

این گزارش حاکی است تندر 90 تولیدی شرکت پارس خودرو در پنج معیار از معیارهای نه گانه مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شامل سیستم ترمز ، تجهیزات الکتریکی ، تزئینات داخلی و خارجی ، صداهای غیر عادی و بدنه از تندر 90 تولید ایران خودرو بهتر بود .

همچنین تندر 90 پارس خودرو در موردهای موتور و انتقال قدرت و نفوذپذیری آب، سیستم ترمز، تجهیزات الکتریکی ، صداهای غیر عادی و عدم نفوذ آب هیچگونه نمره منفی نداشته است .

در این رده بندی که طبق آمار رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده ،
22 خودرو تولید یا مونتاژ داخل مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و در سه دسته خیلی خوب ، خوب و حداقل قابل قبول تقسیم شده اند.که خودروهای تندر 90 و پیکاپ پارس خودرو در دسته خیلی خوب قرار دارند و به نظر می رسد اختلاف قیمت نقل و انتقال خودرو تندر 90 پارس خودرو در بازار نسبت به تندر 90 سایر شرکت ها ، به دلیل اختلافات فاحش کیفی موجود می باشد .

این گزارش حاکی است رده بندی سطح کیفی خودروهای تولیدی پیوسته در نه معیار سیستم فنربندی تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ انجام می گیرد و بر اساس مجموع نمرات منفی که خودروها در هر کدام از معیارهای نام برده به دست می آورند، رتبه بندی می شوند به نحوی که هر خودرویی که نمره منفی آن بین صفر تا 120 باشد جزو دسته خیلی خوب به حساب آمده و خودروهای دارای نمره منفی 120 تا 200 نیز در دسته خوب ها قرار می گیرند، همچنین خودروهای جای گرفته در دسته قابل قبول ها باید نمره ای بین 200 تا 277 کسب کنند و آنهایی نیز که نمره کیفی شان میان 277 تا 410 باشد جزو دسته حداقل قابل قبول ها محسوب می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"