کد خبر: ۶۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۱ آذر ۱۳۸۷

چهره جديد تندر90 رونمايي شد

به گزارش خبرخودرو، مراسم رونمایی از فیس لیفت تندر 90 ، با حضور جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا ، در شرکت پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیر عامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع سایپا در این مراسم گفت: تندر 90، از نقطه نظر تکنینکی و تحقیقاتی ، خودرویی بسیار مطلوب و قابل قبول در سطح دنیا و ایران می باشد و آینده بسیار خوبی را برای این خودرو پیش بینی می کنیم.

دکتر زارعی افزود : استراتژی سایپا در برنامه سمت 90 کاملاً مشخص است ، چنانکه مرکز تحقیقات موظف است هر 30 سال یک فیس لیفت برای خودروهای تولیدی سایپا برنامه ریزی و اجرا نمایند .

وی اظهار داشت : این گروه دو محمل برای حرکت دارد که یکی برنامه استراتژیک کل سایپا برای خودروهای جدید و خودروهای فیس لیفت و دیگری روش اجرایی کردن آن است ، که هر دو در کنار هم راه خود را یافته و در حرکت هستند.

وی گفت : زمانی که خودرو در خیابانها حرکت مینماید کلینیکی از آن گرفته می شود ، چرا که حتماً باید نقطه نظرات مشتریان دیده شود و سپس از دست اندرکاران و صاحب نظران ، دعوت می شود و در مرد خودروتندر 90 این اتفاق صورت پذیرفت.

مدیر عامل مرکز تحقیقات و نو آوری سایپا با اشاره به اینکه این خودرو، برای 50 تا 10 سال آینده خودرویی مطمئن پیش بینی شده است ، اظهار داشت : با توجه به نیت و استراتژی سایپا تندر 90 اساساً خودرویی آینده دار است و بر همین اساس کلینیکی از این خودرو گرفته شد. تا آنچه به دست مشتریان می رسد یک گام جلو تر رفته و خودرویی مطابق با ذائقه و سلایق ایرانیها ، طراحی و تولید گردد.

زارعی با بیان اینکه اول چیزی که در نظر سنجی ها مطرح بود تغییرات ظاهری این خودرو بود ، تصریح کرد: در مورد تزئینات داخلی ، مصرف کنندگان نظری ندانشتند و آنچه که مردم را نگران می کرد ، مشکل ظاهری این خودرو بود.

وی در ادامه به تغییرات ظاهری این خودرو شاره کرد و گفت: سپر و چراغ جلو و عقب و صندوق عقب این خودرو در فیس لیفت جدید تغییر نموده است و تغییراتی در موتور و تزئینات داخلی ان داده نشده است ، چرا که در مورد بحث قوای محرکه و فرمان پذیری ، این خوردو ، در کلاس بسیار خوبی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تغییرات اساسی در این خودرو داده نشده ، این خودرو به راحتی می تواند تستهای مورد نظر را طی کند و تغییرات کوچکی که هم داده شده از ابتدا با اطلاع شرکت رنو رسیده است.

وی افزود : در سه ماه گذشته گروه کاری با شرکت رنو تشکیل شده است تا کار به تولید انبوه برسد و نمایندگان هر دو شرکت نیز مشخص گردیده اند و در برنامه داریم که تا سه ماه اول سال 88 این خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

وی در پایان به استراتژی سایپا در بحث مطالعات اقتصادی اشاره و تصریح کرد : قاعده حرکت سایپا در بحث تولید خودرو و مطالعات اقتصادی این بوده که تولیدات کمترین هزینه و بالاترین راندمان را داشته باشند و ما در مرکز تحقیقات نیز بر این سمت در حرکت بوده و معتقدیم که با کمترین تغییرات در شکل ظاهری خودرو ، می توانیم سلایق و ذائقه ها را پاسخ گو باشیم.







نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"