کد خبر: ۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۳۸۷

طراحي خودرو با پلتفرم كاملا مستقل ايراني S81 توسط شركت سايپا

به گزارش خبرخودرو ، طراحي خودروي داراي پلتفرم كاملا مستقل ايراني S81 توسط شركت سايپا در راستاي ارتقاء صنعت خودروسازي و به منظور بومي سازي و ارتقاء سطح دستيابي به دانش فني طراحي با برند سايپا در اين شركت به حالت اجرايي درآمده است.

ظرفيت موتور خودرو كاملا" ايراني ساخت سايپا cc 1500 و مصرف سوخت آن راحدود 7 ليتر در 100 كيلومتر اعلام شده است . موتور انژكتوري اين خودرو با توجه به آلايندگي و مصرف سوخت اندك استاندارد يورو 3 را دارا مي باشد و قادر است استاندارد يورو 4 را نيز دريافت نمايد .

ديگر امكانات و تجهيزات مناسب اين خودرو با ظرفيت حمل 5 سرنشين و امكانات و تجهيزات مناسب ، داراي صندوق عقب بزرگ و تسمه هاي فولادي داخل دربها جهت حفاظت بيشتر سرنشينان است كه امكان راحتي و ايمني را براي سفر و گردشگري خانواده هاي ايراني فراهم مي كند . خودروي ساخت سايپا پنج دنده بوده و موتور آن داراي 80 اسب بخار قدرت مي باشد و سرعت آن حداكثر 200 كيلومتر در ساعت ومجهز به ترمز ديسكي چرخ جلو با سيستم خنك كننده است .

كولر گازي ، فرمان هيدروليك ، شيشه بالابر برقي دربهاي جلو و عقب ، قفل مركزي ، سپر رنگ بدنه و صندلي قابل تنظيم در ارتفاع را از ديگر تجهيزات اين خودرو مي توان عنوان كرد و گفت خودروي ساخت سايپا در صورت تقاضا در بازار به ايربگ ( كيسه ايمني هوا ) و ترمزضد قفل ( اي .بي .اس ) و گيربكس اتوماتيك مجهز خواهد شد. با توليد اين خودروي جديد در رنگها ، مدلها و با تجهيزات مختلف هموطنان گزينه هاي بيشتري براي انتخاب يك خودرو با كيفيت بالاتر و مجهزتر خواهند داشت .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"