کد خبر: ۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۳ دی ۱۳۸۷

پيش فروش

به گزارش خبرخودرو، مدیر فروش و بازاریابی سایپا اعلام کرد: مرحله نخست پیش فروش خودروی مینیاتور 22 بهمن ماه آغاز می شود.

فرزاد نشان افزود: در نظر است که در این مرحله حدود 10 هزار دستگاه از این خودرو را پیش فروش کرده و تا نیمه دوم سال 88 تحویل متقاضیان دهیم.

وی با بیان اینکه تیراژتولید این خودرو بیش از تعدادی است که پیش فروش می شود خاطر نشان کرد : همزمان با پیش فروش مینیاتور ، تعدادی را نیز به صورت فروش فوری عرضه خواهیم کرد و قطعاً قیمت آن زیر 10 میلیون تومان خواهد بود.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اظهار اینکه خودروی مینیاتور هم به لحاظ ظاهر و مشخصات فنی و هم به جهت قیمت ، خودروی بسیار مناسبی می باشد ، در خصوص بازار این خودرو تصریح کرد: هم اکنون برای تیراژ بالای این خودرو در حال برنامه ریزی هستیم اما در سال آینده این میزان تیراژ تولید را نخواهیم داشت ولی از سالهای بعد به تدریج تیراژ تولید آن را افزایش خواهیم داد.

مدیر فروش و بازاریابی سایپا همچنین با مثبت خواندن بازار صادراتی این خودرو اظهار داشت : هدف اصلی از عرضه مینیاتور ، کسب بازار صادراتی است و به دلیل اینکه این محصول ، کاملاً تولید داخل است ، برنامه صادرات آن نیز در دست خود ما می باشد .

فرزاد نشان در ادامه به قیمت این خودرو اشاره کرد و گفت: با توجه به ویژگی های این خودرو ، می توان آن را با قیمت بالاتری نیز به فروش رساند ولی به دلیل اینکه این کار در سایپا به عنوان حرکتی ملی می باشد ، قیمت آن زیر 10 میلیون خواهد بود تا مبنای خوبی برای تولید خودروهای بعدی باشد.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت تولید پراید با ورود مینیاتور اظهار داشت : با توجه به تیراژ محدود مینیاتور ، پراید همچنان بازار و مشتریان خاص خود را خواهد داشت و این خودرو جایگزین محصول دیگری نمی شود بلکه مکمل محصولات دیگر سایپا می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"