کد خبر: ۶۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۷

خودروي New C5 وارد بازار ايران مي شود

به گزارش خبرخودرو ، محصولي ديگر از شركت سيتروئن وارد بازار ايران شد تا گزينه اي مناسب براي خريداران خودروهاي لوكس در بازار خودرو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، اين خودرو كه همانند ديگر محصولات شركت سيتروئن از ويژگي سيستم تعليق هيدروليكي منحصر به فرد و پايداري بالا براي راننده و سرنشينان، قدرت و مصرف سوخت پايين برخوردار است، موفق به اخذ نمره عالي در تمامي آزمون هاي تصادف به عنوان يكي از ايمن ترين خودروي روز جهان شده است.

گيربكس اتوماتيك، سيستم تعليق هيدرواكتيو با تنظيم ارتفاع اتوماتيك، فرمان چند منظوره، سيستم تنظيم هواي اتوماتيك حساس به آلودگي هوا با فيلتر تهويه مطبوع و شيشه هاي چند لايه از جمله امكاناتي است كه بر روي اين خودرو قرار دارد. همچنين موتور با عملکرد عالي و طراحي داخلي زيبا و متفاوت از ديگر امتيازات اين خودرو به شمار مي رود

بنابراين گزارش، تمام مدل ها به صورت استاندارد داراي 7 ايربگ ، ترمز ضد قفل (ABS) با EBD و ASR، ترمز گيري اضطراري و ترمز کمکي و کمربند ايمني پيش کشنده و محدود كننده نيرو هستند. همچنين آينه هاي جانبي برقي مجهز به گرمكن با قابليت جمع شدن برقي بوده و آينه هاي داخل نيز الكتروكروميك (حساس به شدت نور) است.

سيستم صوتي مجهز به راديو و cd با قابليت پخش mp3 و با بلنداي صداي حساس به سرعت نيز از ديگر آپشن هاي اين خودروي لوكس محسوب مي شود. سيستم صوتي اين خودرو قابل كنترل از روي غربيلك فرمان بوده و به بلوتوث و هندزفري مجهز است.

تجهيزات و امكاناتي چون سانروف برقي و سنسور پارك دنده عقب نيز در صورت درخواست به اين خودرو افزوده خواهد شد.

گذشته از امكانات فني و تجهيزات اين خودرو مي توان به ظاهر زيبا و طراحي مدرن اين خودرو نيز اشاره كرد. مهندسي خودروي C5، خطوط بدنه و مدل چراغ ها، ابعاد، فضاي مناسب و استايل و هارموني داخل اين خودرو وجه تمايزي براي اين خودروي مدرن و لوكس محسوب مي شود.

بنابراين گزارش، عرضه خودروي New C5 از سوي شركت سايپا در بازار ايران تنوع پذيري محصولات و بهبود كيفيت را در بازار هدف در پي خواهد داشت و با عرضه اين خودرو نياز بخشي از جامعه به خودروهاي وارداتي لوكس و مدرن را نيز تامين مي شود.

در اين ميان ورود خودروهاي مدرن با كيفيت عالي مي تواند زمينه انتقال دانش و تكنولوژي روزجهان به منظور ارتقاي سطح كيفي توليدات داخلي را براي خودروسازان فراهم سازد.

لازم به ذكر است كه بازار خودروي ايران براي دست يابي به تكنولوژي روز دنيا به عرضه خودروهاي مدرن و لوكس جهاني نياز دارد تا در كنار رضايتمندي متقاضيان در راستاي رقابت پذيري بازار و تكميل دانش و فناوري خودروسازان داخلي نيز گامي موثر بردارد.

اميد است كه عرضه خودروهاي روز جهان در بازار ايران از سوي خودروسازان داخلي زمينه ساز اين مهم باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"