کد خبر: ۷۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۷

استقبال از پیش فروش مرحله دوم مینیاتور

به گزارش خبر خودرو ،‌مدیر فروش و بازاریابی سایپا با اشاره به استقبال از پیش فروش این مرحله مینیاتور ،‌خاطر نشان کرد: در پیش فروش مرحله دوم مینیاتور ،‌ دو مرحله فروش و تحویل را در نظر گرفته ایم که شامل تحویل در سال 88 و 89 می باشد که در حال حاضر پیش فروش سال 88 تکمیل گردیده و فردا آخرین مهلت پیش فروش سال 88 می باشد.

فرزاد نشان به عدم محدودیت زمانی خودروهای تحویلی سال 89 اشاره و تصریح کرد: از 25 هزار پیش فروش این مرحله ،‌5 هزار دستگاه برای تحویل در سال 88 و 20 هزار دستگاه برای تحویل در سال 89 می باشد که هم اکنون سهمیه نمایندگی ها برای سال 88 تکمیل گردیده اما مینیاتورها ی تحویلی سال 89 باتوجه به اینکه سهمیه ای نیز برای نمایندگی ها تعیین نگردیده ، هیچ گونه محدودیت زمانی نداشته و تا زمانی که ظرفیت تکمیل نگردد ثبت نام ادامه خواهد داشت .

وی افزود : پیش بینی می کنیم که ظرف هفته آینده ، این تعداد نیز تکمیل شود .

وی در خصوص زمان تحویل پیش فروش های سال 88 و 89 این مرحله گفت : زمان تحویل 5 هزار دستگاه اولی ، در سه ماهه آخر سال 88 و از 20 هزار دستگاه سال 89 ،‌10 هزار دستگاه در سه ماهه اول سال 89 و 10 هزار دستگاه نیز در سه ماهه دوم سال 89 خواهد بود .

مدیر فروش سایپا در ادامه به میزان ودیعه این مرحله اشاره کرد و اظهار داشت :‌خودروهای تحویلی سال 88 ،‌6 میلیون و سال 89 ،‌5 میلیون تومان ودیعه باید بپردازند و مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل از ثبت نام کنندگان در یافت می شود . پیش فروش مرحله دوم مینیاتور از 14 اسفندماه آغاز شده است .

فرزاد نشان در ادامه به پیش فروش های دیگر شرکت سایپا اشاره کرد و گفت :‌ هم اکنون پیش فروش خودروی پراید برای ماههای مرداد و شهریور ادامه دارد و فروش فوری تمامی محصولات سایپا از جمله پراید ، ریو و زانتیا نیز به صورت اینترنتی باز بوده و ادامه دارد .

وی در پایان به انجام کلیه تعهدات سال 88 شرکت سایپا اشاره و تاکید کرد :‌خوشبختانه همانند سال گذشته تعهدات سال 87 را به صفر رسانده ایم و علاوه بر آن خودروی ریو وزانتیا که زمان تحویل آنها فروردین بود را نیز پیش از موعد فاکتور نموده و در حال حاضر از فاکتورها نیز جلوتر می باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"