کد خبر: ۷۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۸۷

خودروهای سفارشی پارس‌خودرو بزودی می آیند

به گزارش خبرخودرو ، پس از بررسی و توافقات بعمل آمده با شرکای داخلی و خارجی ، خودروهای سفارشی پارس خودرو بزودی ارائه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، در پی کارشناسی های بعمل آمده توسط متخصصین داخلی ، خودروهای شرکت پارس خودرو در آینده نزدیک با ویژگی های خاص به متقاضیان عرضه خواهند شد .

بر اساس این گزارش با توجه به استقبال از پروژه های خودروهای سفارشی پارس خودرو و پس از اخذ مجوزهای لازم ، خودروهای تندر 90 مجهز به سيستم تعويض دنده الکترونيک به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد .

این گزارش حاکی است از جمله تغییراتی که به زودی و به صورت سفارشی برای متقاضیان عرضه می شود می توان به تغییرات جدید در سپرها ، رنگهای خاص ، ايجاد تيونينگ، آپشن هاي جديد و اسپرت ، تقويت کننده هاي موتور با اخذ تاييدیه از مراجع ذيصلاح ، جلو پنجره های جدید، درب صندوق عقب جدید ، چراغ هاي مه شکن ، رکاب هاي جانبي ، چراغ پلاک هاي جديد، اسپويلر با چراغ سوم قرمز، سيستم های صوتي و تصويري با تعدد بلندگو و آمپلي فاير، جای پلاک جديد روي در صندوق عقب و غيره اشاره کرد .

بنا بر اعلام ستاد خبری پارس خودرو قیمت های سفارشی کردن خودروهای این شرکت با توجه به شرایط روز و به صورت حداقل مابه التفاوت با قیمت اصلی خودرو خواهد بود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"