کد خبر: ۸۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۸۸

«مگان» خودروی سال ایران می شود

به گزارش خبرخودرو ، با توجه به استقبال مشتریان و رشد فروش خودرو مگان در سه ماهه ابتدای سال ، پیش بینی می شود خودرو مگان در سال 88 عنوان خودرو سال ایران را کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، فریبرز فیروز بخت معاون فروش شرکت پارس خودرو گفت : از ابتدای سال 1388 تاکنون بیش از 2000دستگاه خودرو مگان تحویل مشتریان محترم شده است و مگان از این نظر ، یکی از پر فروش ترین خودروهای کلاس 25میلیون تومان از ابتدای سال 88 است .

فیروز بخت با اشاره به انتقال کامل خط تولید خودرو مگان از سایت شمالی شرکت پارس خودرو به سایت جنوبی و برنامه ریزی های بسیار دقیق برای تولید یکی از ایمن ترین خودروهای دنیا در کشور گفت :بر اساس تمهیدات و هماهنگی های بعمل آمده با شرکت های تامین کننده قطعات ، روند رو به رشد مناسبی در تولید خودرو مگان صورت پذیرفته است .

وی افزود مطابق اولویت های مهم مشتریان خودرو در جهان ، استقبال مشتریان از ایمنی ، کیفیت ، زیبایی و دوام و خدمات پس از فروش است و با توجه به اینکه خودرو مگان دارای ویژگی های فوق است ، شرکت پارس خودرو مصمم است با اقدامات موثر و در حال انجام ، بزودی مراحل داخلی سازی این خودرو را به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروهای کشور به اتمام برساند .

فیروزبخت در خصوص خدمات پس از فروش مگان نیز تاکید کرد برنامه ریزی های لازم در خصوص رارئه خدمات پس از فروش مطلوب تر این خودرو انجام شده و امیدواریم از این پس نیز به نحوی ویژه ، شایسته و در خور مشتریان ایرانی، شاهد انجام تعهدات و رشد چشمگیر در ارائه خدمات به صاحبان این خودرو باشیم .

فیروزبخت با اعلام تولید خودرو مگان 2000cc اتوماتیک و 7 دنده در داخل کشور افزود : کلیه مراحل ظرفیت سنجی ، لجستیک و برنامه ریزی های لازم برای تولید این خودروها در داخل کشور انجام شده است و بزودی علاوه بر این خودروها شاهد تولید خودروهای دیگری از خانواده مگان همچون مگان کوپه و مگان هاچ بک خواهیم بود . وی در پایان گفت پیش بینی می شود قیمت مگان 7 دنده و اتوماتیک 2000cc ، بین 28 تا 30 میلیون تومان باشد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"