کد خبر: ۸۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۸۸

فروش لیزینگی پراید آغاز شد

به گزارش خبرخودرو، مدیر فروش و بازاریابی سایپا با اشاره به آغاز فروش لیزینگی پراید گفت : بیش از این فروش لیزینگی تنها برای دو محصول سایپا 132 و 141 باز بود که به تازگی برای صبای بنزینی نیز باز شده است.

فرزاد نشان در ادامه گفتگو با خبرخودرو افزود: متقاضیان خرید لیزینگی پراید می توانند با مراجعه به کلیه نمایندگی های شرکت ، از تسهیلات 5/3 میلیون تومانی با بازپرداخت 36 ماهه شرکت رایان سایپا استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه هم اکنون فروش فوری ، تعهدی و اعتباری پراید باز است ، خاطر نشان کرد: زمان تحویل فروش فوری پراید 30 روزه است در حالی که زمان تحویل فروش اعتباری ماههای آذر و دی و تعهدی، ماههای آبان و آذر خواهد بود.

مدیر فروش سایپا اضافه کرد : فروش تعهدی و اعتباری پاید به دو صورت پرداختهای 5/2 و 5/3 میلیون تومانی انجام می شود که بر اساس میزان پیش پرداختها تخفیف هایی تحت عنوان سود مشارکت به متقاضیان ارائه می شود با این تفاوت که در زمان تحویل آنها ، هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت.

فرزاد نشان در ادامه گفتگو با خبرخودرو از آغاز فروش فوری ریو از مهر ماه خبر داد و گفت : در حال حاضر فروش فوری ریو استثناً از طریق اینترنت انجام می شود که امید است با توجه به افزایش قیمتی که این خودرو در بازار داشته ، با این فروش قیمت ریو تعدیل شود.

وی با اشاره به تولید روزانه 70 دستگاه ریو ، خاطر نشان کرد: تعویق 2 هفته ای که به دلیل کسری قطعه در تولید ریو بوجود آمد موجب گردید که قیمت ریو در بازار افزایش یابد که هم اکنون این مشکل بر طرف شده و تولید آن به میزان معمول رسیده است.

وی در ادامه در خصوص فروش تعهدی و اعتباری ریو و زانتیا گفت : هم اکنون فروش تعهدی و اعتباری ریو و زانتیا جهت تحویل در دی ماه در حال انجام است که برای ریو معمولی 7 میلیون تومان و ریو اتوماتیک 9 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و 18 درصد سود مشارکت نیز به این فروش تعلق می گیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"