کد خبر: ۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۶ آذر ۱۳۸۸
به گزارش خبرخودرو، صد هزارمین دستگاه خودروی تندر 90 درکشور تولید شد.به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، به دنبال درج خبری با عنوان "شمارش معکوس برای تولید صدهزارمین تندر90 آغاز شد" در سازمان خبری خبرخودرو ، روز گذشته صدهزارمین دستگاه از این خودرو تولید شد.

صدهزارمین تندر 90 تولید شد

به گزارش خبرخودرو، صد هزارمین دستگاه خودروی تندر 90 درکشور تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، به دنبال درج خبری با عنوان "شمارش معکوس برای تولید صدهزارمین تندر90 آغاز شد" در سازمان خبری خبرخودرو ، روز گذشته صدهزارمین دستگاه از این خودرو تولید شد.

در حال حاضر تا امروز 100128 دستگاه خودروی تندر90 تولید شده است که از این مقدار سهم گروه خودروسازی ایران خودرو 45671 دستگاه و گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو 54457 دستگاه است.

تولید خودروی تندر90 از دی ماه سال 86 با تعداد 6 دستگاه در هفته در دو گروه خودروساز کشور آغاز شد و در حال حاضر روزانه در حدود 200 دستگاه خودروی تندر90 تولید می شود.

در حال حاضر خودروی تندر 90 در کارخانه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا در حال تولید است و استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان از این خودرو به عمل آمده است . خودروی تندر 90 به دلیل کیفیت مناسب در بازار خودروی کشور از جایگاه مناسبی برخوردار است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"