کد خبر: ۹۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۲ دی ۱۳۸۸
به گزارش خبرخودرو ، به مناسبت هشتمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز، شركت ايران خودرو به فروش ويژه محصولات خود در شيراز اقدام مي كند.

فروش ویژه محصولات ایران خودرو در شیراز

به گزارش خبرخودرو ، به مناسبت هشتمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز، شركت ايران خودرو به فروش ويژه محصولات خود در شيراز اقدام مي كند.

در این دوره، پنج مدل خودرو به صورت نقد واقساط توسط نمایندگی هاي مجاز ايران خودرو در استان فارس عرضه می شود.

پژو پارس سال مجهز به اي بي اس با 200 هزار تومان تخفیف به مبلغی معادل 17 میلیون و920 هزار تومان به فروش می رسد. کسانی که خواستار خريد اقساطي این خودرو هستند، باید هشت میلیون و 960 هزار تومان پیش پرداخت و مابقي را در دو فقره چک به مبلغ پنج میلیون و 170 هزار تومان به تاریخ 10 مرداد و10 بهمن ماه 89 پرداخت کنند.

علاقه مندان پژو 405 اس ال ايكس نيز می توانند این خود را با مبلغی معادل 14 میلیون تومان خریداری کنند. چنان چه كسي مايل به خريد اقساطي اين محصول باشد، باید مبلغ هفت میلیون تومان را نقد و مابقی را در قالب دو چک به مبلغ چهار میلیون و 50 هزار تومان به تاریخ 10 مرداد و دهم بهمن سال آینده پرداخت کنند.

پژو 206 صندوقدار V8 مجهز به اي بي اس از ديگر مدل هايي است كه در ایام برگزاری نمایشگاه شیراز به مشتريان استان فارس عرضه مي شود. افراد می توانند اين محصول یا همان 206 فول را با 100 هزار تومان تخفیف و قیمتی معادل 16 میلیون و 400 هزار تومان خریداری کنند. شیوه خرید اقساطی این خودرو به این ترتیب است که متقاضی با پرداخت هشت میلیون و 150 هزار تومان و ارائه دو چک به مبلغ پنج میلیون و 710 هزار تومان مورخ دهم مرداد و بهمن ماه سال آینده خریداری کنند.

مشتريان پژو 206 تیپ 2 مجهز به اي بي اس نيز مي توانند این خودرو را نقدا به مبلغ 14 میلیون و 50 تا 150 هزار تومان خریداری کنند؛ اما در صورت تمايل به خرید قسطي، باید ابتدا شش میلیون و 950 هزار تومان و دو فقره چک به مبلغ چهار میلیون و 20 هزار تومان مورخ دهم مرداد و بهمن ماه سال 89 ارائه دهند.

سرانجام سمند ال ایکس ديگر محصول ايران خودرو است كه در نمايشگاه شيراز به صورت ويژه به فروش مي رسد.

مشتريان می توانند با پرداخت 14 میلیون و 850 هزار تومان یک دستگاه سمند ال ایکس خریداری کنند. آن دسته از علاقه مندان که امكان پرداخت يك جاي تمامی این مبلغ را ندارند، می توانند هفت میلیون و 400 هزار تومان از مبلغ کل این خودرو را نقدا و ما بقی آن را با ارائه سه فقره چک (هريك دو میلیون و 930 هزار تومان ) در فواصل زمانی پنج ماهه (15/2-15/7 و15/12/89 ) بپردازند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"