کد خبر: ۱۱۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو، معاون دفترحمل ونقل کالا سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در خصوص طرح ساماندهی وانت بار های شخصی گفت: طرح ساماندهی وانت بارهای پلاک شخصی در وزارت کشور صورت می پذیرد وربطی به سازمان حمل ونقل جاده ای ندارد زیرا ...

مهلت ثبت نام طرح ساماندهی وانت بارها تمدید شد

به گزارش خبرخودرو، معاون دفترحمل ونقل کالا سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور در خصوص طرح ساماندهی وانت بار های شخصی گفت: طرح ساماندهی وانت بارهای پلاک شخصی در وزارت کشور صورت می پذیرد وربطی به سازمان حمل ونقل جاده ای ندارد زیرا حمل و نقل درون شهری بر عهده وزارت کشور وهمچنین حمل ونقل برون شهری وساماندهی وانت بارهای پلاک عمومی بر عهده سازمان راهداری کشور است .

مهرداد حمداللهی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت: در خصوص افزایش سهمیه بنزین در وانت بار های شخصی ستاد حمل و نقل و مصرف سوخت پاسخگو است و در آنجا این تصمیم گیری ها انجام می شود.

معاون دفتر حمل ونقل کالا گفت: دوره آموزشی را در خصوص ساماندهی وانت بارهای پلاک عمومی برای رانندگان وانت بار ها اختصاص داده ایم که این آموزش به دوقسمت تقسیم می شود،یک قسمت آموزش دربدو خدمت ودیگری در حین خدمت است .آموزش بدو خدمت برای افرادی است که تازه به مجموعه وارد شده واین آموزش اجباری است.در حالیکه آموزش حین خدمت در حال حاضر بستر قانونیش فراهم نشده است بنابراین هنوز بصورت اجباری نیست ولی در آینده قطعاً این امر صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ایجاد مشکل در سایت ثبت نام وانت بارهای پلاک عمومی گفت:این سایت در روزهای نخست دچار مشکل بود ومسئولین ذی ربط براین امر اعتراف دارند که به علت مشکلات فنی در روزهای نخست این سایت با مشکل روبرو بوده است ولی در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است و رانندگان وانت بارهای پلاک عمومی می توانند مشخصات خودو خودروهایشان ر در سایت ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت:این ثبت نام تا 20 شهریور برای کسانیکه هنوز موفق به ثبت نام در این سایت نشده اند تمدید شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"