کد خبر: ۱۸۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱

رشد 79 درصدی فروش شرکت مزدا یدک در دو ماه اول سال 91

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل مزدا یدک ضمن اشاره به سابقه فعالیت شرکت مزدا یدک ، گفت : خوشبختانه بودجه شرکت مزدا یدك براي اولين بار در طی سی و یک سال فعالیت شرکت در فروردين و ارديبهشت ماه سال جاري ، صد درصد محقق گردید.

محمد رضا بابائي در ادامه گفتگو با خبرخودرو ، از رشد 56 درصدی فروش شرکت مزدا یدک در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود : رشد فروش اردیبهشت ماه در حالی صورت گرفت که درصد رشد فروش فروردین ماه 119 درصد بوده است به طوری که طي دو ماه گذشته مزدا یدک جمعاٌ 79 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد فروش را تجربه نموده است.

وی گفت : هم اکنون 70 درصد از قطعات مورد نياز شرکت وارداتی و 30 درصد از منابع داخلی تامین می شود این در حالی است که موجودی انبار شرکت در دو ماهه اول سال جاری به میزان 7 درصد رشد داشته است.

وی گفت : از نظر ارزش ریالی با وجود تحریم ها ، 54 برابر در دو ماه اول امسال نسبت به سال گذشته قطعات و لوازم يدكي مورد نياز تامين و  وارد انبارهاي مركزي شرکت شده است.

ایشان با اشاره به اینکه همواره در حوزه خدمات ، تامین قطعه و کیفیت خدمات ، دو بال توسعه هستند ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر ضعف عمده حاكم در شرکتهای خدمات پس از فروش، عدم دستیابی آسان به قطعات با کیفیت برای كليه ذینفعان می باشد.

وی همچنین از پوشش کلیه نیازهای گروه بهمن در حوزه تامین قطعات تا  خرداد ماه سال 1392 خبر داد و گفت : خوشبختانه به جهت حمل کلیه قطعات سفارش شده از كشور ژاپن ، تا  پایان خرداد ماه سال 1392 هیچ  دغدغه ای از بابت تامین نیاز قطعات نداریم  به طوری که با اقدامات صورت گرفته هم اکنون نیاز کل خرید گروه بهمن درحوزه after market بمدت يكسال آتي عملا پوشش داده شده است.  

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"