کد خبر: ۱۸۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱

کسب سهم 65 درصدی حجم بازار قطعات یدکی گروه بهمن در سال 91 توسط شرکت مزدا یدک

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت مزدا یدک در تشریح فعالیت های شرکت از برنامه ریزی مزدا یدک در کسب 65 درصد از سهم بازار در سال جاری خبر داد و گفت : این برنامه درحالی صورت گرفت که سال گذشته 57 درصد از حجم بازار قطعات یدکی گروه بهمن در اختیار شرکت مزدا یدک قرار داشت .

مهندس محمدرضا بابائی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو همچنین به تعداد مراجعات مشتریان به شبکه در دوران گارانتی و وارانتی پرداخت و گفت : از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته تعداد مراجعات در دوران گارانتی ثابت مانده است در حالی که تعداد مراجعات به شبکه در دوران وارانتی در سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بحث آموزش نیز هم اکنون این روند با شتاب سال گذشته در حال اجرااست، به توسعه و جذب نیرو در ستاد و شبکه نمایندگی های شرکت طی سه ماه گذشته پرداخت و اظهار داشت : خوشبختانه در سه ماه اول امسال نه تنها تعدیل نیرو در ستاد شرکت مزدا یدک صورت نگرفته بلکه به جهت توسعه کسب و کار ،در این حوزه و شبکه نمایندگی ها، به میزان 19% جذب نیرو وجود داشته است.

مدیر عامل شرکت مزدا یدک در ادامه ضمن تاکید بر تحقق اهداف این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش ،اظهار داشت پیش بینی می شود در سال جاری با توجه به برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته ، شرکت مزدا یدک به کلیه اهداف مورد نظر خود در حوزه خدمات پس از فروش دست یابد.

بابایی در همین راستا به برنامه های شرکت مزدا یدک در سال 91 پراخت و تصریح کرد : کسب رتبه اول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد(ISQI) ،ایجاد سیستم سفارش گذاری صد درصدی اینترنتی در کل شبکه ، کسب سهم 65 درصدی بازار از برنامه های شرکت مزدا یدک در سال جاری می باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"