کد خبر: ۲۴۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
گروه بین الملل:جان الکان رئیس هیئت مدیره و سرجیو مارچیونه ، مدیر ارشد اجرایی فیات از موفقیت برنامه استفاده فیات از تاسیسات ایتالیایی اش و تمرکز بر برندهای با حاشیه سود بالا در کنار تولید خودروهای صادراتی خبر دادند.

ابراز خرسندی مدیران فیات از برنامه جدید این شرکت

گروه بین الملل:جان الکان رئیس هیئت مدیره و سرجیو مارچیونه ، مدیر ارشد اجرایی فیات از موفقیت برنامه استفاده  فیات از تاسیسات ایتالیایی اش و تمرکز بر برندهای با حاشیه سود بالا در کنار تولید خودروهای صادراتی خبر دادند.

به گزارش خبرخودرو، این دو مدیر فیات در نامه ای به کارمندانشان پیش از آغاز تعطیلات رسمی سال از آغاز دور جدیدی از سرمایه گذاری ها در سال آینده و باهدف ادامه فعالیت ها در بازار ضعیف اروپا خبر دادند.

فیات تصمیم دارد از کارخانه های فعلیش در ایتالیا برای تولید خودروهای جیپ و دیگر محصولات صادراتی استفاده کند و در حالی که با رکود شدید بازار ایتالیا مواجه شده توجه ویژه ای را به معطوف تقاضای بازارهای خارجی نماید.

الکان و مارچیونه در نامه خود بهبود تولید و سود دهی تاسیسات مازاراتی جیووانی آگنلی در ایتالیا را اولین نشانه موفقیت برنامه جدید خود عنوان کردند . گفتنی است این واحد تولیدی در حومه شهر تورین وظیفه مونتاژ دو محصول کواترو پورته و گیبلی مازاراتی را برعهده دارد .

گفتنی است درحالی که بازار اروپا در حال احیا می باشد فیات همچنان به دلیل کمبود محصولات جدیدش به دنبال سرمایه گذاری و حضور در بازارهای متوسط خارجی که دارای خلا  زیادی میان بخش خودروهای ارزان و لوکس هستند می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"