کد خبر: ۲۵۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل از نوسان جزیی در قیمت برخی خودروهای داخلی در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت : قیمت اغلب خودروها در هفته اخیر تغییر چندانی نداشته و صرفا نوسانات جزیی در قیمت ها برخی خودروها صورت گرفته است.

پیش بینی بازار خودرو در سال 93

به گزارش خبر خودرو ، رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل از نوسان جزیی در قیمت برخی خودروهای داخلی در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت : قیمت اغلب خودروها در هفته اخیر تغییر چندانی نداشته و صرفا نوسانات جزیی در قیمت ها برخی خودروها صورت گرفته است.

حسن زمانی افشار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : در این مدت هیچ افزایش قیمت قابل توجهی در خودروهای داخلی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد : در هفته گذشته تغییری در حدود 200 تا 500 هزار تومان در قیمت اغلب خودروهای داخلی صورت گرفته به طوری که این نوسانات گاهی روند نزولی و گاه سیر صعودی داشته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش مراجعات جهت خرید و فروش خودرو نسبت به هفته های گذشته گفت : در روزهای پایانی سال بازار خرید و فروش خودروهای داخلی کمی رونق یافته اما بازار فعلی قابل مقایسه با مدت مشابه سال قبل خصوصا اواخر سال 91 نیست چراکه به نسبت سالهای قبل، بازار خودرو امسال ، بازارنسبتا آرام و در حال رکودی محسوب می شود.

وی  در ادامه به وضعیت بازار خودروهای وارداتی اشاره کرد و گفت : هم اکنون بازار خرید و فروش خودروهای وارداتی از شرایط رکود خارج شده و خرید و فروش محدود و آرامی را در این بازار شاهد هستیم.

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل در ادامه از تثبیت قیمت در بازار خودروهای وارداتی خبر داد و اظهار داشت :  در هفته های اخیر هیچ گونه کاهش و یا افزایش قیمتی در بازار خودروهای وارداتی صورت نگرفته و صرفا در این کمی بازار خرید و فروش وارداتی ها  رونق گرفته و خوشبختانه شرایط بهتری بر این بازار حاکم شده است.

زمانی افشار همچنین با بازار سال آینده خودرو را غیر قابل پیش بینی دانست و گفت : با افزایش قیمت بنزین و احتمال کاهش تعرفه واردات ، قطعا شرایط کنونی بازار خودرو تغییر خواهد کرد اما نمی توان در خصوص تاثیر آن بر بازار خودرو اظهار نظر دقیقی نمود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"