کد خبر: ۲۵۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو ، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت : ارتقاء فرهنگ ترافیک موضوع بسیار مهمی است که در ایام نوروز از اهمیت دوچندان برخوردار می شود .

راهکارهای ارتقاء فرهنگ ترافیک در ایام نوروز

به گزارش خبر خودرو ، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  اظهار داشت : ارتقاء فرهنگ ترافیک موضوع بسیار مهمی است که در ایام نوروز از اهمیت دوچندان برخوردار می شود .

جباری زادگان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو بیان داشت : در حال حاضر 90 درصد از سفرهای بین شهری در کشور از طریق حمل و نقل زمینی انجام می شود که این موضوع به وجود آورنده مشکلات متعدد در این بخش است که ارتقاء فرهنگ ترافیک در این امر می تواند راه گشا باشد .

وی افزود : موضوع ارتقاء فرهنگ ترافیک تنها به کودکان معطوف نمی شود بلکه در جمع بندی های صورت گرفته به این نتیجه دست یافته ایم که گروه های سنی دیگر نیز مخاطب قرار داده شوند .

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه از چندین طرح برنامه ریزی شده در ایام نوروز خبر داد و گفت : از جمله طرح های برنامه ریزی شده  می توان به توزیع 100 هزار لوح فشرده 52 دقیقه ای در خروجی و ورودی های شهر تهران در 29 اسفند ماه سال جاری که ترکیبی از موزیک شاد و ارائه نکات مهم ترافیکی است ، اشاره کرد  که علاوه بر یاداوری این نکات در زمان سفر اوقات مفرحی را برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد .

جبارزادگان از ساخت کلیپ تصویری به منظور ارائه نکات آموزشی به خانواده ها خبر داد و افزود : کلیپ های تصویری تحت عنوان شهر امید و آرزو در 7 هزار سازمان پایانه ها ارائه شده است که در طول سفر خانواده ها به جز مشاهده فیلم های سینمایی مرسوم ، از این کلیپ ها نیز استفاده کنند .

وی در پایان با اشاره به آماده سازی 3 هزار بسته تحت عنوان هدیه معاونت ترافیک افزود : این بسته ها شامل انواع کالاهای آموزشی و کمک آموزشی می باشد که به کودکان کار ، کودکان بستری در بیمارستان های دولتی  و کودکان تحت پوشش موسسه محک ارائه خواهد شد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"