کد خبر: ۳۳۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

به روز رسانی جدیدترین نسخه پریوس

گروه بین الملل: کارشناسان تیونینگ Walk International اولین تصاویر و جزئیات مربوط به بسته ارتقایی خودروی جدید تویوتا پریوس را منتشر کرد.

به گزارش خبر خودرو، شاید خریداران تویوتا پریوس به هر چیزی فکر کنند الا تیونینگ اما اگر به دنبال چنین مسئله ای باشند مسلما بسته شرکت Wald International بهترین گزینه برای این خودروی سبز خواهد بود.

به گزارش خبر خودرو، تغییرات صورت گرفته بر روی پریوس شامل ظاهر هجومی تر، سپر جلویی به  روز رسانی شده، باله های کناری جدید و طراحی عقبی متفاوت می شود. البته تغییرات صورت گرفته بسیار اندک بوده ولی با این حال تاثیر خود را بر روی ظاهر کلی خودرو گذشته است.

این مسئله به معنای عدم تغییر تغییرات کلی است که می توانند تعدادی از علاقمندان را ناامید کرده و آنان را دلسرد کند. یکی از این دلایل افزایش نیافتن قدرت موتور خودروی فوق و استفاده از موتور قبلی است.

همان طور که می دانید تویوتا پریوس مدل 2016 یک ماه پیش در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شد. این خودرو دارای 60 میلی مترطول بیشتر است و عرض ان نیز 15 میلی متر افزایش یافته اما ارتفاع آن 20 میلی متر کاهش داشته است. این تغییرات به معنای کارایی بیشتر و بهبود فضای داخلی است. سامامنه تعلیق، کروز کنترل و بسیاری امکانات محصول فوق نیز بهبود یافته است.

فروش پریوس از اواخر سال جاری آغاز می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"