کد خبر: ۳۳۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

تیونینگ پورشه ماکان دیزلی

گروه بین الملل: خودروی پورشه ماکان واقعا یکی از بهترین های بازار است اما تصور کنید که با تمام ویژگی هایش توسط شرکتی مثل Hamann نیز تیون گردد.

به گزارش خبر خودرو، نمی توان افزایش چشمگیر جذابیت ماکان پس از انجام تیونینگ را انکار کرد. چرا که Hamann تا آن جایی که می توانسته اقدام به معرفی قطعات و  امکانات جدید برای این خودرو کرده است. شرکت فوق تلاش کرده هم زمان با ارتقای ظاهری پورشه Macan S Diesel اقدام به بهبود عملکرد موتور آن کند.

همان طور که در تصویر می بینید این ابر خودرو به باله های سامانه اگزوز اسپرت با قابلیت تنظیم صدا، قطعات فیبر کربنی بدنه، رینگ های چند پره ای 22 اینچی Anniversary Evo، کمک فنرهای جدید و تایرهای Conti sport Contact مجهز شده است. Hamann کار خود را به همین جا محدود نکرده و موتور 3.0 لیتری شش سیلندر دیزلی ماکان را ارتقا داده است. این موتور هم اکنون 52 اسب بخار بیشتر از گذشته توان داشته و گشتاور آن نیز 100 نیوتون متر افزایش یافته است.

به بیانی دیگر درحال حاضر توان و گشتاور خودروی فوق به ترتیب 310HP و 680Nm است. Macan S Diesel ارتقا یافته قادر است ظرف مدت 5.7 ثانیه سرعتش را از صفربه صد کیلومتر بر ساعت برساند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"