کد خبر: ۴۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

معرفی امکانات سامانه همراه ایساکو

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل ایساکو در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبر خودرو، در خصوص امکانات«سامانه همراه ایساکو» و امکانات فعلی و آتی آن خبر داد.

مهندس رضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: یکی از رازهای موفقیت شرکت‌های بزرگ دنیا، هم‌گام بودن با فن‌آوری روز است و شرکت ایساکو نیز به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ایران‌خودرو، به صورت مداوم در این راستا تلاش‌ کرده است. وی با اشاره به این‌که دنیای امروز بر پایه تلفن‌های همراه بنا شده و نرم‌افزارهای تلفن همراه یا به اصطلاح اپلیکیشن‌ها، کاربردهای بسیار خوب و مهمی یافته‌اند و امور روزمره مردم را تسهیل کرده‌اند، شرکت ایساکو نیز با یک تیم قوی متشکل از مهندسان سیستم و فن‌آوری اطلاعات و شبکه خدمات پس از فروش، با نیاز سنجی موارد مورد نیاز مشتریان، اقدام به طراحی «سامانه همراه ایساکو»  (ISACO app) کرد و امکانات جالب و مفیدی را برای مشتریان خود در آن قرار داد.

حسینی افزود: از دیگر امکانات این سامانه در اختیار بودن فهرست تمامی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز شرکت ایساکو و نقشه آن‌ها است، ضمن اینکه برخی اطلاعات دیگر مانند نقشه پمپ بنزین‌ها و دفترچه راهنمای خودروهاست که به عنوان مثال هنگامی که خودرو خاموش می شود و امکان دسترسی به تعمیرگاه وجود ندارد می‌توان با استفاده از این کتابچه الکترونیکی که قابلیت جستجو دارد در مورد علت خاموش شدن خودرو اطلاعاتی را کسب کرد.

وی همچنین از امکانی به نام «دانستنی‌ها» در سامانه ایساکو  خبر داد  و گفت: دانستنی‌ها، اطلاعاتی را در مورد شرایط و ضوابط گارانتی و اطلاعات فنی خودرو و ... در اختیار مشتریان قرار می دهد

وی تصریح کرد: در این سامانه در خصوص برخی از قطعات یدکی نیز دانستنی‌هایی ارائه شده است، به عنوان مثال کیلومترهای معین برای مراجعه به نمایندگی در زمان گارانتی و یا موعد تعویض برخی از قطعات مثل فیلتر و روغن، همچنین نحوه شناسایی قطعات اصلی از غیر اصلی از موارد منتشر شده در این بخش سامانه است.

نوبت دهی آنلاین

مدیر عامل شرکت ایساکو در گفتگو با خبرخودرو ، در خصوص سیستم نوبت‌دهی آنلاین که از دیگر قابلیت‌های سامانه همراه ایساکو است گفت: در این سیستم مشتریان می‌توانند با اعلام شماره شاسی، شهر و منطقه شهرداری مورد نظر و تاریخ مورد نظر، در سیستم نوبت‌دهی وارد شده و در نزدیک‌ترین تعمیرگاه در منطقه مورد نظر نوبت اخذ کنند، لازم به ذکر است که شرکت ایساکو همواره تلاش کرده که سبک و کیفیت خدمت‌رسانی در نمایندگی‌های سراسر کشور یکسان و مناسب باشد.

اصل بخرید

وی تاکید کرد: گزینه دیگری که در این سامانه وجود دارد «اصل بخرید» است یعنی مشتریان می‌توانند از طریق این سامانه با اسکن نمودن بارکد و یا ثبت دستی از اصالت قطعه مورد درخواست مطلع شوند .

لیست و قیمت قطعات

حسینی افزود: یکی از امکانات سامانه همراه ایساکو، ارائه لیست قطعات موجود در شبکه خدمات به همراه مشخصات و شماره فنی این قطعات است، ضمن اینکه قیمت قطعات نیز در این سامانه قابل مشاهده می‌باشد. بنابراین در صورتی که مشتری قطعه‌ای را از یکی از نمایندگی‌های شرکت خریداری کند، برای اطمینان از قیمت مصوب ایساکو می‌تواند به این سامانه مراجعه کند.

هزینه اجرت تعمیرات وی تصربح کرد: برنامه دیگری که اخیرا به این سامانه اضافه شده است، امکان مشاهده «هزینه اجرت» است که مشتریان می‌توانند با ارائه کد قطعه یا شرح اجرت بر روی این سامانه از میزان دستمزد تعمیر یا تعویض آن مطلع شوند.

ارائه خدمت در محل توسط شبکه نمایندگی ایساکو

مدیر عامل ایساکو در ادامه از ارائه امکان جدیدی در حوزه خدمات پس از فروش به مشتریان خبر داد و گفت: با توجه به فرصت محدود برخی مشتریان جهت مراجعه به نمایندگی‌ها و از سویی جلوگیری از خروج مشتریان از حوزه خدمات ایساکو و حفظ وفاداری مشتری، در سامانه همراه ایساکو، امکانی تحت عنوان خدمت در محل، فراهم شده و موتور سیکلت‌هایی مجهز به سامانه هوشمند ردیاب نیز به این سیستم تخصیص یافته است.

حسینی افزود: بر اساس این طرح، مشتری پس ثبت درخواست و اطلاعات مکان و خودرو خود در سامانه، نزدیک‌ترین موتورسوار به محل استقرار مشتری پیامی را دریافت می‌کند که باید جهت تعمیر و ارائه خدمت به این مشخصات مراجعه نماید.

مزیت این سیستم علاوه بر عدم نیاز به حضور مشتری به تعمیرگاه، فراساعت بودن آن است. یعنی حتی پس از پایان ساعت کاری نمایندگی‌های مجاز و حتی تعمیرگاه‌های متفرقه، امکان ارائه خدمت در محل وجود دارد. از مهم‌ترین خدمات این موتورسواران، می‌توان به تعویض روغن، فیلترها و تنظیم باد تایرهای خودرو اشاره کرد.

رسیدگی به شکایات مشتریان

حسینی در ادامه از ارائه سرویسی جدید به منظور ثبت شکایت و رسیدگی آنلاین به مشکلات مشتریان خبر داد و گفت: به زودی سرویسی بر روی نرم افزار اپلیکیشن موبایل اجرایی می‌شود تا افرادی که در شبکه خدمات پس از فروش با مشکل مواجه شدند و خواهان ثبت شکایت و رسیدگی آنلاین به این مشکلات هستند شکایت خود را در این سیستم ثبت می‌کنند و بلافاصله با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"