کد خبر: ۴۲۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

ایساکو برای هفتمین سال متوالی به جایگاه اول خدمات پس از فروش دست یافت

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، از کسب مجدد رتبه اول خدمات پس از فروش توسط شرکت ایساکو در بین خودروسازان داخلی خبر داد.

مهندس رضا حسینی، با ابراز خرسندی از این‌که تلاش همکاران در حوزه گسترده شبکه خدمات ایساکو، برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، باز هم به ثمر نشسته، گفت: بزرگ‌ترین هدف ما این است که حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد.

مدیر عامل ایساکو افزود: مشتري نوازی و كسب بيشترين ميزان رضايت مشتري همواره از اهداف بسيار مهم گروه صنعتي ايران خودرو بوده كه نتايج ارزيابي موجود، صحه‌ای بر حركت در مسير دست‌يابي به اين مهم بوده است، هر چند که ما هنوز با ایده‌آل‌هایی که برای خدمات پس از فروش در خور هم‌وطنان عزیز، ترسیم کرده‌ایم فاصله داریم.

شركت ايساكو مقام اول خدمات پس از فروش را در حالي در بین 39 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی تثبت كرد كه در هفت دوره متوالي این ارزيابي‌ها که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده و به تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جايگاه نخست قرار داشته است.

گفتنی است، ویژگی مهم این دوره از ارزیابی‌ها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که باعث شد، بررسی‌ها بسیار سخت‌گیرانه‌تر صورت گیرد. در ارزیابی سال 94، شرکت مزدا یدک و سایپا یدک (محصولات پارس خودرو) پس از ایساکو، به عنوان دومین و سومین شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"