کد خبر: ۴۴۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵

10مدیر برتر وزارت صنعت، معدن و تجارت تجلیل شدند

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، در دومین روز گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت ، با حضور مهندس نعمت زاده از 10 مدیر برتر این وزارت خانه قدردانی شد.

مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی عبارتند از: نوابی مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی انتخاب شد.

همچنین علی همتی و راضیه علیرضایی روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و خراسان رضوی به همراه مسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد بالاترین امتیاز را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین سازمان‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ دست آوردند.

از سوی دیگراصغر مصاحب‌نیا، رییس مرکز نوسازی و تحول اداری، ماشالله درستکار، مدیرکل منابع انسانی و رفاه وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز ضرغام صادقی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ردیف ۳ واحد برتر در محور شاخص‌های عمومی تقدیر شدند.

 گفتنی است، جعفر سرقینی معاون وزیر در امور معادن، محمدتقی کره‌ای رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشاف معدنی و محمدرضا رضوی رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در محور شاخص‌های اختصاصی معرفی و تقدیر شدند.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"