کد خبر: ۴۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
جلسات مشترک کمیسیون صنایع با خودروسازان بزرگ

اعلام نظر نهایی مجلس در مورد واردات خودروهای آمریکایی

به گزارش خبر خودرو، رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل اولین جلسه کمیسیون صنایع و معادن با انجمن صنفی واردکنندگان خبر داد و گفت : در هفته گذشته اولین جلسه کمیسیون صنایع با انجمن صنفی واردکنندگان در خصوص واردات خودروهای امریکایی برگزار شد.

ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : جلسه نهایی کمیسیون صنایع و معادن در خصوص جریان واردات خودروهای آمریکایی در هفته آتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد : کمیسیون صنایع و معادن در راستای اظهارات مقام معظم رهبری در حال بررسی جریان واردات خودروهای آمریکایی و صحت و سقم این مساله است .

وی افزود : به زودی کمیسیون صنایع و معادن نظر نهایی خود را در خصوص واردات خودروهای آمریکایی به کشور اعلام خواهد کرد.

نماینده مشکین شهر در مجلس دهم همچنین از بررسی موضوع تولید خودروهای برقی و هیبریدی در کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت : در هفته اخیر اولین جلسه کمیسیون صنایع با حضور شرکتها و تولیدکنندگان فعال در حوزه تولید خودروهای برقی تشکیل گردید و در زمینه تولید خودروهای برقی و هیبریدی و ضرورت آنها در کشور مباحثی صورت گرفت.

ملکی تصریح کرد : در این جلسه مقرر گردید تا در آینده نزدیک به منظور ساماندهی خودروهای برقی و هیبریدی در کشور جلسات مشترکی با خودروسازان بزرگ برگزار شود.

 

  خبرنگار : فاطمه حیدری

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"