کد خبر: ۴۵۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: کادیلاک به مشتریانش نشان داده که الزاما لازم نیست خودرویی گران بخرند و می توانند با پول کم هم به وسایل نقلیه لوکس فکر کنند.

پیشنهاد ارزان کادیلاک برای خودروهای لوکس و گران

گروه بین الملل: کادیلاک به مشتریانش نشان داده که الزاما لازم نیست خودرویی گران  بخرند و می توانند با پول کم هم به وسایل نقلیه  لوکس فکر کنند.

به گزارش خبرخودرو، شاید همین دلیل برای عرضه خدمت جدید کادیلاک باشد. این خدمت که Book by Cadillac شناخته می شود یک خدمت ماهانه در قابل دریافت کارت عضویت است. علاقمندان می توانند با پرداخت 1500 دلار در ماه از رانندگی با XT5 و CT6 Escalade و حتی کادیلاک سری V لذت ببرند. در ضمن اگر وسط کار هم پشیمان شدید می توانید به دلیل عدم داشتن تعهد بلند مدت آن را  پس بدهید. در واقع کافی است به کمک app مخصوص روی تلفن همراهتان خودروی مورد نظر و مدت دلخواه رانندگی با آن را انتخاب کنید. در ضمن هیچ محدودیت کارکردی نیز برای خودرو وجود ندارد و شرکت نیز خود هزینه های بیمه و مالیات را بر عهده می گیرد.

مدیر بازاریابی کادیلاک گفت: Book by Cadillac یک راهکار نوآورانه جدید برای علاقمندان روزافزون یه خودورهای لوکس برپایه علایق، سلایق و نیازهای خاصشان است. این برنامه اجازه می دهد که تابستانتان را با یک سدان اسپرت مثل ATS – V بگذرانید و سپس برای زمستان به سراع شاسی بلندهایی مانند Escalade و XT5 بروید. البته فعلا این برنامه محدود به منطقه شهری نیویورک است ولی بعدا گسترش هم خواهد یافت.

 

اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"