کد خبر: ۴۵۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: چنان چه قبلا گزارش شده بود، فیات کرایسلر هند قیمت برخی مدل های خود را اصلاح کرده که یکی از آن ها فیات پونتو Evo دانست.

فیات پونتو Evo ارزان شد

گروه بین الملل: چنان چه قبلا گزارش شده بود، فیات کرایسلر هند قیمت برخی مدل های خود را اصلاح کرده که یکی از آن ها فیات پونتو Evo دانست.
به گزارش خبرخودرو، این هاچ بک کلاس
B نیز کاهش قیمت 693 دلاری داشته است.

فیات پونتو Evoدر سه نسخه اکتیو، دینامیک و اموشن و در مدل های بنزینی و دیزلی عرضه می شود. مدل بنزینی این خودرو نها در نسخه دینامیک موجود است. پونتو دینامیک بنزینی با قیمت پایه جدید 7984 دلار اکنون 594 دلار ارزان تر شده است. فیات پونتو اکتیو دیزلی با کاهش قیمت 602 دلار اکنون 9376 دلار دارد در حالی که پونتو دینامیک دیزلی با کاهش قیمت 693 دلار اکنون با قیمت 10255 دلار فروخته می شود. هم چنین پونتو اموشن دیزلی با قیمت 11060 دلار حدود 545 دلار ارزان تر شده است.

فیاتپونتوEvo با موتورهای 1.2 لیتری FIRE چهار سیلندر بنزینی با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 96 نیوتون متر و 1.3 لیتری مولتی جت چهار سیلندر دیزلی با قدرت 93 اسب بخار و گشتاور 209 نیوتون متر به فروش می رسد. هر دوی این موتورها به گیربکس دستی پنج سرعته متصل می شوند و هیچ آپشنی برای گیربکس دستی یا اتوماتیک دیگر در این خودرو وجود ندارد.

ازهایلایت های این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی برش الماسی 15 اینچی، تزئینات کرومی روی قاب پلاک، کنترل دمای خودکار، دریچه های تهویه هوای عقب، آینه کناری قابل تنظیم برقی، فرمان و اهرم دنده با روکش چرمی، ورودی بدون کلید از راه دور، سیستم سرگرمی 5.0 اینچیSmart tech AVN با ناوبری، کیسه هوای جلوی دوگانه و ABS با EBD اشاره کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"