کد خبر: ۴۵۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: جی ام سی Terrain مدل 2018 بازطراحی شده به موتورهای توربوشارژ مجهز خواهد شد که شامل نسخه ای دیزلی نیز هستند.

مدل 2018 جی ام سی Terrain رونمایی شد

گروه بین الملل: جی ام سی  Terrain مدل 2018 بازطراحی شده به موتورهای توربوشارژ مجهز خواهد شد که شامل نسخه ای دیزلی نیز هستند.

به گزارش خبرخودرو، این مدل جدید از کراس اوور کامپکت برند جی ام سی که قبل از افتتاح نمایشگاه دیترویت رونمایی شد فاقد ظاهر جعبه ای شکل قدیمی بوده و از طراحی شبیه به آکادیای نوین بهره می برد که سال گذشته معرفی شد. اما نکته مهم در مورد این خودرو سه گزینه موتور توربوشارژ شامل یک نسخه دیزلی و دو نسخه بنزینی است که برای آن ارائه خواهند شد.

نیرومحرکه استاندارد این خودرو 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی جدید با قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 203 فوت پوند خواهد بود که برای کوچک ترین خودروی خط تولید جی ام سی عالی خواهد بود. هم چنین موتور بنزینی دیگر این خودرو یک نسخه 2.0 لیتری توربوی گرفته شده از بیوک اینویژن خواهد بود که قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 260 فوت پوند تولید می کند. هر دوی این موتورها دارای تکنولوژی تزریق مستقیم و idle-stop بوده و به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جدید جنرال موتورز مجهز می شوند. 2.0 لیتری بنزینی این خودرو قابلیت حمل بار تا 1585 کیلوگرم را فراهم می سازد که برابر با توان موتور 3.6 لیتری V6 کنونی این خودرو است.

علاوه بر این موتورهای بنزینی، یک نسخه دیزلی 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 236 فوت پوند نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد. این موتور توربودیزل نیز دارای تکنولوژی idle-stop بوده و به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل  می شود.

جی ام سی  Terrain مدل 2016 همچون مدل کنونی خود با گزینه های ساختار دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال عرضه می شود.

قرار است این خودرو در تابستان سال جاری به فروش برسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"